پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعمیر و بهسازی ۴۴ واحد مسکن مدجویی در کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کیاسر سعیدی کیاسری، رئیس کمیته امداد کیاسر با بیان اینکه ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت از اولویتهای این نهاد است، گفت: ساخت عملیات یک واحد مسکن مددجویی  در شهر کیاسر با مشارکت بسیج سازندگی ، کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو با هزینه ای به ارزش ۳۰ میلیون تومان آغاز شده است.

وی افزود: یک واحد مسکن مددجویی در شهر کیاسر به مساحت ۶۰ متر مربع با کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو به ارزش ۴۵ میلیون تومان خریداری شده است.

سعیدی با بیان ساخت چهار واحد مسکن مددجویی در روستای چالوی گفت: این واحدهای مسکونی با کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو و مشارکت بسیج سازندگی به ارزش ۹۷ میلیون تومان در حال ساخت است و ساخت این واحدها تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال جاری به خانوارهای تحت حمایت تحویل داده می شود.

رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: نوسازی و بهسازی دو واحد مسکن مددجویی در روستاهای خوارخون و چورت مجموعا با هزینه ای به ارزش ۲۰ میلیون تومان کمک کمیته امداد و آورده مددجو انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هشت ماهه سال جاری ۴۴ واحد مسکن مددجویی در بخش چهاردانگه تعمیر تکمیل و بازسازی شده است، گفت: بیش از ۳۹ میلیون تومان برای ارائه خدمات عمرانی در این بخش هزینه شد.

سعیدی گفت: هزار و ۵۳۴ خانوار در بخش چهاردانگه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.