پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعلل پیمانکار و پرتگاه‌هایی مصنوعی که جان مردم را به خطر انداخته

به دلیل تاخیری که پیمانکار محور ساری به کیاسر در اجرای این پروژه ایجاد کرد، پرتگاه‌های زیادی در کنار مسیر ایجاد شد که در زمان بارندگی، تهدیدی جدی برای مسافران است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، به نقل از بلاغ، محور ساری به کیاسر یکی از محورهای مهم مواصلاتی استان مازندران است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و به دلیل همین بی توجهی شاهد تصادف های خطرناک در این محور پرتردد هستیم.

 

انتقال محموله‌های باری از این جاده به اصفهان، یزد، مشهد، سبزوار و سمنان از مدت‌ها قبل به اهمیت این محور اضافه کرده بود اما این موضوع کمتر توسط مسئولان به زبان آورده شد، به این دلیل که مشکلات و نارسایی های این محور چشم‌گیر است.

 

نداشتن تابلوی مناسب، وجود پیچ های خطرناک و نقاط کور، لغزنده بودن این محور با جزئی ترین بارش و در برخی مواقع حضور کم‎رنگ پلیس و نداشتن امکانات اورژانسی از مشکلاتی است که مردم بومی و مسافرانی که در این مسیر تردد می کنند، با آن مواجه هستند.

 

در نشست اخیر مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره مشکلات محور ساری به کیاسر صحبت به میان آمد و این مسئول با اعلام اینکه این محور یکی از نقاط بسیار حساس و با اهمیت استان است و نیاز به توجه بیشتر دارد، خاطرنشان کرد: در این محور مشکلات جدی و نیاز به تأمین اعتباری مناسب داریم، به همین خاطر در لایحه بودجه سال آینده، اعتبار دو برابری برای تکیمل و بهسازی این مسیر پیشنهاد شد.

 

این در حالی است که بودجه ای که مدیر کل راه و شهرسازی مازندران برای رفع مشکل جاده ساری به کیاسر در نظر گرفت تنها ساماندهی 25 کیلومتر از مسیر را ممکن می سازد، هرچند این پروژه نیز از زمان‌بندی تعین شده بسیار عقب مانده و در حال حاضر عدم تکیمل این پروژه، مشکلات جدی را برای مردم و مسافران این محور به وجود آورده است.

 

به دلیل تاخیری که پیمانکار این طرح در اجرای این پروژه ایجاد کرد، پرتگاه‌های زیادی در کنار مسیر ایجاد شد که در زمان بارندگی، تهدیدی جدی برای مسافران است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.