پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعریض محور ساری ـ تاکام /ادامه اسفالت روستای چالو

رئیس اداره راه شهرستان ساری از تعریض محور ساری ـ تاکام خبر داد و گفت: این شهرستان بیشترین میزان راه‌های استان را دارد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه: سید علی صادقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: ساری با داشتن ۱۵ درصد از کل راه‌های استان بیشترین آمار جاده را در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان دارد.

 

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی ساری وظیفه نگهداری و ساخت یک‌هزار و ۴۳۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را بر عهده دارد، افزود: از این مقدار ۳۳۰ کیلومتر اصلی و فرعی و یک‌هزار و ۱۳۲ کیلومتر روستایی است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری با اشاره به وجود ۶۲۰ کیلومتر راه آسفالته در مرکز استان خاطرنشان کرد: ۴۴۴ کیلومتر راه شوسه با مشخصات فنی و هندسی و ۶۸ کیلومتر راه خاکی بدون این مشخصات در ساری وجود دارد.

 

صادقی با اشاره به اینکه ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های شهرستان وجود دارد که تعدادی ایمن‌سازی شده است، یادآور شد: اجرای چهار دوربرگردان در جاده دریا، اجرا و تعریض آسفالت پیچ عباس علی‌کش جاده لاریم، احداث زیرگذر در محور ساری ـ تاکام در منطقه تنگه‌لته، ایجاد روشنایی در اسپندان و پل گرماب در چهاردانگه از اقدامات راه و شهرسازی شهرستان بوده است.

 

وی تهیه و نصب نیوجرسی در محور ساری ـ جویبار به طول هشت کیلومتر را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: پروژه احداث و تقاطع غیرهم‌سطح سمسکنده با سه رمپ اصلی با هزینه ۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری تصریح کرد: تعریض محور آسفالت شهید زارع، روکش آسفالت از سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر به طول ۲٫۵ کیلومتر و زیرسازی از نوع بتن غلتکی برای نخستین‌بار در استان و نصب نیوجرسی این منطقه، اجرای روکش و زیرسازی مجموعه ۲ هزار و ۶۲۰ واحدی مسکن مهر میارکلا روکش آسفالت پایین کولا، زغالچال،شریف‌آباد تیرکلا به طول ۵٫۵ کیلومتر با همکاری دهیاران انجام شده است.

 

صادقی پروژه‌های در دست اقدام راه و شهرسازی شهرستان ساری را احداث پل گهرباران به میاندرود و پل پنبه چوله میاندرود، اجرای زیرگذر سنگ‌تراشان و اجرای مسکن مهر میارکلا عنوان کرد و افزود: جاده ساری ـ تاکام هم از انتهای بلوار اسپورد تا روبروی CNG نادری به طول چهار کیلومتر آماده شده است و در حال نصب نیوجرسی در این منطقه هستیم.

 

وی با بیان اینکه تعریض منطقه هولار تا انتهای سلیم‌بهرام در حال انجام است، اضافه کرد: جابه‌جایی تاسیسات آب و…، ارزیابی زمین‌های خریداری شده و شرایط توپوگرافی این منطقه مواردی است که بر سر راه پیمانکار این پروژه قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری با اشاره به آسفالت روستای پشتکوه و ادامه آسفالت راه روستای چالو در چهاردانگه تصریح کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان از روستاهای چهاردانگه  بازدید کرده است و مقرر شد در کمیته برنامه‌ریزی اعتباراتی برای آسفالت این روستاها اختصاص یابد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.