پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعریض فاز دو جاده سارى – تاکام تا دو هفته دیگر آغاز می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  محمد دامادی از خروجی جلسه دیشب معاونین وزیر راه و سایر مسئولین عمرانی کشوری و استانی در فرودگاه دشت ناز ساری:

وی از تردد هواپیمای جدید خریداری شده وزارت راه در فرودگاه ساری برای توسعه پروازها خبر داد و افزود: مقرر شد پرواز ساری – تهران به‌زودی به صورت روزانه رفت و برگشت انجام شود.

دامادی  با اعلام اینکه 16 میلیارد تومان برای تملک زمین‌های اطراف فرودگاه ساری برای توسعه اختصاص یافت، تصریح کرد: در نشست موصوف بالغ بر 33 میلیارد تومان به فرودگاه دشت ناز اختصاص یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران و معاونان وزارت راه از پروژه‌های حوزه راهسازی استان، گفت: مقدمات لازم برای تسریع در اتمام پل پنبه چوله میاندرود انجام و جاده گهرباران از طریق سازمان بنادر کشور تعریض خواهد شد.

نماینده شهرستان ساری از آغاز فعالیت عملیات چهاربانده کردن جاده گهرباران خبر داد و تصریح کرد: تعریض جاده سارى تاکام یکى از اصلى‌ترین مطالبات کمیسیون عمران شده است.

دامادی گفت: مقرر شد فاز دو جاده سارى – تاکام تا دو هفته دیگر آغاز به کار کند و این در حالی است که پیمانکار فاز یک همچنان به کار خود ادامه می‌دهد./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.