پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعداد ورزشکاران سازمان یافته مرکز مازندران روند افزایشی داشته است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین دلیری ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه به دور از فضاسازی سیاسی به دنبال توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهر و روستاهای مرکز استان هستیم اظهار داشت: مرکز استان اکنون در صدر ورزش مازندران قرار گرفته و در بسیاری از رشته‌های ورزشی شاهد موفقیت‌هایی هستیم.

وی افزود: باید آنچه که استحاق ورزش مرکز مازندران بوده محقق شود و به مدال آوری‌های کسب شده ورزشکاران ساروی در آوردگاه‌های متعدد بین المللی و کشوری قانع نیستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به اینکه نقد کارشناسانه رسانه‌ها می‌تواند در حوزه ورزش بسیار موثر و پشتوانه خوبی باشد، تصریح کرد: ساری دارای توانمندی‌های بکر و کلان بسیاری در حوزه ورزشی بوده و باید بتوانیم الگوی خاصی در حوزه ورزش باشیم.

دلیری با بیان اینکه بیشترین آمار دلاورمردان مازندرانی در هفت رشته ورزشی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا مربوط به شهرستان ساری است، افزود: 10 نفر از دلاورمردان ساروی در این دوره از رقابت‌ها با قهرمانان جهانی مشغول رقابت بوده و هستند.

وی با اعلام اینکه ساروی‌ها در رشته‌های کشتی، کبدی، تیراندازی، جودو، رزمی و وزنه برداری در رقابت‌های آسیایی جاکارتا از ساری حضور دارند، گفت: حضور ورزشکاران معلول و جانباز در سه رشته والیبال نشسته، تیراندازی، وزنه برداری از شهرستان ساری برای رقابت‌های پارآآسیایی جاکارتا حاضر خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به اینکه 24 هزار و 526 ورزشکار سازمان یافته بیمه شده داشتیم، افزود: امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 2500 نفر رشد داریم.

وی افزود: شهرستان ساری با کسب 75 مدال در سال گذشته رتبه نخست ورزشکاران مدال آور استان را کسب کرده و بابل و قائم‌شهر در رتبه‌های بعدی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری از برنامه‌ریزی این اداره برای توسعه ورزش همگانی در مرکز مازندران بوده است، افزود: با تقویت ورزش همگانی در روستاها، ورزش همگانی در روستای سمسکنده ساری را در اردیبهشت امسال برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه درخواست‌های روستاییان برای برگزاری همایش‌های پیاده روی روستایی رو به افزایش است، تصریح کرد: جشنواره نشاط و ورزش‌های آبی را قصد داریم در سواحل دریای مازندران در ساحل ساری برنامه‌ریزی کنیم تا بزرگ‌ترین برنامه المپیاد ورزشی نشاط اجتماعی را در ساری خواهیم داشت.

دلیری با اشاره به اینکه بیشترین ورزشکاران ساروی و استانی در شهرهای دیگر و استانهای دیگر کشور بازی می‌کنند، افزود: معتقدیم باید ساری مرکز مازندران دارای یک تیم لیگ برتری در رشته ورزشی پرطرفدار نظیر فوتبال باشد که در این راستا پشتوانه‌سازی در رشته ورزشی فوتسال شهروند صورت گرفته است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.