پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصاویر تاسف بار از دریاچه الندان

در جای جای دریاچه تابلو های هشدار دهنده نصب شده است ولی متاسفانه گردشگران به تابلوهای هشدار دهنده توجهی نمی نمایند و گردشگران زیبایی دریاچه الندان را با عدم توجه از بین می برند.

2

 

در جای جای دریاچه تابلو های هشدار دهنده نصب شده است ولی متاسفانه گردشگران به تابلوهای هشدار دهنده توجهی نمی نمایند و گردشگران زیبایی دریاچه الندان را با عدم توجه از بین می برند.

 

IMG_37861

IMG_3753

IMG_3786

IMG_3784

IMG_3783

IMG_3780

 

عکاس: فاطمه اشرف نژاد

 

2 نظرات
  1. علی علی نژاد تیلکی می گوید

    با سلام
    متاسفانه تقریبا برای بیشتر نقاط گردشگری کشور، این گونه مسایل پیش می آید. نکته ای که باید توجه کرد اینست که خیلی از افرادی که به این گونه مکان ها می آیند را نباید گردشگر دانشت. بلکه رهگذرانی هستند که از آنجا به قصد بیتوته کردن و خوابگاه یا استراحتگاه مجانی استفاده می کنند و چون فکر می کنند سال دیگه ممکنه آنجا نمانند، لذا اهمیتی نمی دهند. به نظر اینجانب، این گونه مکان های ارزشمند نبایستی برای بیش از چند ساعت در اختیار رهگذران قرار گیرد. بهتر است مکان های دیگری برای استراحت و بیتوته افراد در نظر گرفته شود تا انجام امور مربوط به تهیه غذا و دیگر کارها سبب آسیب رساندن به این گونه مجموعه ها نگردد. ضمنا، تا فراهم شدن این بستر، پیشنهاد می شود دهیاران محترم روستاها و سایر افراد و همچنین سایت خبری چهاردانگه نیوز، از اعلان و معرفی عمومی این گونه مکانها خودداری کنند. شاید از این طریق حفظ شوند.

  2. فوق لیسانس عمران-بیکار می گوید

    وقتی یک نفر از خارج از کشور چهاردانگه رو بهشت روی زمین توصیف میکند باید دید مقصر این همه بی تفاوتی های نسبت به نعمات خداوندی کیست؟چه کسانی در خصوص چهاردانگه کوتاهی کردند؟و تا کی چهره چهاردانگه باید محروم بماند؟تا کی زباله دان باشد؟چهاردانگه چه چیزی ازکلاردشت,جواهرده,نمک آبرود و خزرشهر و…..!!!مازندران کمتر دارد.؟تا کی باید شاهد مرگ روزانه عزیزانشان و هموطنانشان باشند؟تا کی باید در راه رسیدن به یک مرکز درمانی شاهد پرپر شدن دلبندانشان باشند؟تا کی جوانان برومند و تحصیل کرده این منطقه در زیر پل راهبند برای کارگری روزانه صف بکشند و ساعت ده صبح با دست خالی شرمنده پیش زن و بچه بیایند و آنوقت از شهرهای مجاور اتوبوس نیرو به کارخانه سیمان بیایند و مدیریت کنند و جوان با شرف چهاردانگه ای نیروی خدماتی اشان باشد واقعا تا کی!!!؟/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.