پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصاوير آقاي ( barabatulus ) اهل كشور اسلواكي از چشمه سورت

آقاي باراباتولوس ( barabatulus ) اين تصاوير را در تاريخ 6 اكتبر 2013 برابر با 14 مهر 1392 در پي ديداري كه از ايران و همينطور از چشمه ي سورت داشته گرفته است.

0

 

بخش چهاردانگه که وسیع ترین بخش استان مازندران است، جاذبه ها و اماکن گردشگری زیبا و بعضاً منحصر به فردی دارد. به همین واسطه گردشگران داخلی و خارجی هر ساله به این منطقه سفر کرده و از جاذبه های دیدنی آن دیدن می کنند. در این میان یکی از منحصر به فردترین مکان های منطقه که شهرت و مقبولیت جهانی دارد، چشمه ی سورت است. این چشمه به ویژه بعد از سال ۱۳۸۷ که به عنوان دومین اثر طبیعی ایران بعد از دماوند ثبت جهانی شد هر ساله میزبان تعدادی از گردشگران و جهانگردان خارجی است که پس از مطلع شدن از وجود این چشمه به ویژه از طریق رسانه های مجازی ترغیب می شوند تا به بخش چهاردانگه سفر کرده و از آن دیدن کنند. این جهانگردان و گردشگران خارجی می توانند بهترین سفیر برای منطقه بوده و با بازگشت به کشور خود این مکان را به دیگران هم توصیه کرده تا با حضور دیگر گردشگران به منطقه موجب افزایش توریسم گردشگری شوند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساري در نظر دارد تا تصاویر و عکس های گردشگران خارجی که به بخش چهاردانگه و به ویژه به چشمه های سورت سفر کرده منتشر کند تا ما بتوانیم بخش چهاردانگه را از نگاه و زاویه دید این گردشگران ببینیم.

 

در مطلب قبل در اين رابطه تصاوير زيباي آقاي « رولند ویچ » ( Roland Wich ) از چشمه ي سورت در پايگاه خبري چهاردانگه ساري منتشر شده بود. ( لينك مطلب )

 

در ادامه اين سلسله مطالب تصاويري زيبا از چشمه ي سورت و اطراف آن كه توسط آقاي ( barabatulus ) تهيه شده را خدمت شما تقديم مي كنيم.

 

آقاي باراباتولوس ( barabatulus )، اهل كشور اسلواكي و متولد شهر براتيسلاوا هستند. ايشان 35 سال سن داشته و اكنون ساكن كشور انگلستان و شهر لندن هستند. وي اين تصاوير را در تاريخ 6 اكتبر 2013 برابر با 14 مهر 1392 در پي ديداري كه از ايران و همينطور از چشمه ي سورت داشته گرفته است.

 

براي مشاهده تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

 

 barabatulus-15

barabatulus-2

barabatulus-4

barabatulus-5

barabatulus-6

barabatulus-7

 

barabatulus-10

barabatulus-14

 

barabatulus-11

barabatulus-12

 barabatulus-13

barabatulus-1

 barabatulus-9

barabatulus-8

barabatulus-3

عكس ها از باراباتولوس ( barabatulus )

 

 barabatulus

آقاي باراباتولوس ( barabatulus ) اهل شهر براتيسلاوا از كشور اسلواكي

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.