پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد خودروها در محورهای کوهستانی استان مازندران با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

بارش برف در رودسر
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راه در محورهای کوهستانی و برف‌گیر مواصلاتی استان از اعزام تیم‌های ویژه پلیس راه به این محورها خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سردار میرمحمود میرفیضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ورود سامانه سرد و بارشی از روز جمعه هفته گذشته به مازندران در نخستین روز از ماه آذر، نخستین برف پاییزی ارتفاعات استان مازندران را فرا گرفت.

 

وی افزود: از روز گذشته بارش برف در مازندران تشدید شد و در این مدت بیشترین بارش برف در مناطق کوهستانی شهرستان‌های سوادکوه، نوشهر، ساری، نور، بابل و آمل بوده است.

 

میرفیضی گفت: هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم توده هوای سرد و بارشی، از بارش باران و برف تا صبح پنج‌شنبه هفته جاری در سطح مازندران خبر داد.

 

وی با اشاره به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راه در محورهای کوهستانی و برفگیر مواصلاتی استان، از اعزام تیم‌های ویژه پلیس راه به این محورها خبر داد.

 

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با همکاری عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر، امداد و نجات جاده‌ای و اورژانس، در دو روز گذشته، کار امدادرسانی به خودروها و شهروندان گرفتار در برف آغاز شد و پلیس با آمادگی صددرصد، ضمن باز نگه‌داشتن و کنترل محور در حال خدمت رسانی به مردم است.

 

میرفیضی با توجه به بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی خودداری کنند و در صورت لزوم برای تردد در محورهای کوهستانی خودروهای خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

 

وی بیان کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز در اطلاعیه‌ای با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر فردا چهارشنبه سوم آذرماه در محورهای مواصلاتی استان، به رانندگان هشدار داد: برای تردد در محورهای کوهستانی به‌همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.