پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی اظهار کرد: با توجه به ایام تعطیلات 28 و 29 صفر رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن محتبی (ع) و امام رضا (ع) و افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر محورهای& کندوان– هراز و فیروزکوه& شاهد ترافیک پرحجم روان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی و بارش باران و برف در محور کندوان این محور به جهت عدم ایمنی کافی مسدود شد و در ساعت 10 صبح امروز بازگشایی و تردد در این محور در جریان است .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در محور رامسر – تنکابن بارانی و سطح جاده لغزنده است و در ارتفاعات ولی آباد در محور کندوان و منطقه گدوکدر محور سوادکوه، مه آلوده و با کاهش دید همراه است.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان که از روز گذشته آغاز شده، افزود: این محدودیت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آبان ماه ادامه دارد .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت12 تا ساعت روز سه شنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

قدمی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 18 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رود هن محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین از محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه خبر داد و افزود: تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.