پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در محور کیاسر عادی و روان است

0

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال محدوده مکارود تا مرزن‌آباد محور کندوان به‌صورت سنگین و از تونل کندوان به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: آمد و شد خودروها در مسیر جنوب به شمال محدوده تونل وانا تا لاسم محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین و بقیه محدوده این محور به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان این است در زمان بروز ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

وی در مورد اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محور‌های مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه تریلی، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان ممنوع است.

قدمی افزود: محور کندوان از ساعت 18 تا 6 امروز و همچنین از ساعت 15 تا سه بامداد روزهای چهارم، ۱۲، ۱۳ و ۱۷ فروردین ماه یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت امروز و همچنین روز‌های چهارم، ۹، ۱۰، ۱۶ و ۱۷ فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: محور هراز از ساعت 15 روز جمعه سوم، شنبه چهارم، یک‌شنبه ۱۲، دوشنبه ۱۳ و جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۷ تا ساعت دو بامداد روز بعد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز تا چهارم فروردین و همچنین روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.