پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تذکر حجت الاسلام تیموری به استاندار نسبت به جبران خسارت سیل اخیر در چهاردانگه

اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران با موضوع نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، روز گذشته در شهرستان گلوگاه برگزار شد.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران با موضوع  نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، روز گذشته در شهرستان گلوگاه برگزار شد.

 

این اجلاسیه روز گذشته شنبه ۲۰ شهریور در شهرستان گلوگاه با حضور ائمه جمعه استان ، آیت الله تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه در طی سخنانی ضمن پیگیری مشکلات منطقه و تذکر به استاندار نسبت به توجه به بخش چهاردانگه در پی خسارت وارد شده در هفته اخیر به واسطه سیل از استاندار خواست که هر چه زودتر خسارت ها برآورد و نسبت به جبران آن اقدام گردد.

 

پس از پایان جلسه حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در گفتگو با استاندار مفصلا مشکلات بخش چهاردانگه به ویژه مشکلات این بخش در پی سیل هفته ی اخیر را تذکر داد و استاندار با اعلام قول مساعد نسبت به این موضوع گفت: این موضوع را به مهندس نبیان، معاون عمرانی استانداری تذکر  می دهم تا نسبت به پیگیری عاجل این موضوع اقدام شود.

 

ejlas (5) ejlas (2) ejlas (4) ejlas (3) ejlas (1) ejlas

 

2 نظرات
  1. z m. می گوید

    متاسفانه استان دار ما فکر میکنه استان فقط به بابل و اون نواحی گفته میشه …فکر کنم چهار دانگه تازه به گوشش خورده باشه …آقای تیموری دست شما درد نکنه که تذکر دادی ولی کو گوش شنوا.امید واریم روزی شاهد پیشرفت مناطق محروم کشور از جمله منطقه ثروتمند ولی محروم چهار دانگه نیز باشیم

  2. چهار دانگه می گوید

    واقعا درست گفتین . ممنونیم از امام جمعه محترم که حداقل تذکر می دهند متاسفانه مسولین به فکر خودشان هستند و چهاردانگه را رها کردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.