پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخصیص ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای زباله سوز ساری و تنکابن

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  علی نبیان عصر یکشنبه در جمع شهرداران استان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، با اعلام این که ۳۰ میلیارد تومان برای تحقق پروژه نیروگاه زباله سوز ساری در سال جاری از سوی دولت اختصاص یافت، گفت: ۸ میلیارد تومان نیز به پروژه کمپوست تنکابن از سوی دفتر مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

نبیان افزود: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پسماند در سال ۹۷، اعتبارات خوبی از سوی دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های استان، ساماندهی پسماند و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را از ماموریت های اصلی شهرداری ها و دستور کار استانداری برای دست یابی به شهری پاک عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری هایی که تاکنون نسبت به اجرای درست و کامل این طرح اقدام نکرده اند در اسرع وقت باید به این نهضت سراسری در استان بپیوندند.

معاون استاندار با تاکید بر این که فضای شهری را با برنامه باید مدیریت کرد، یاد آور شد: شهرداری ها، خانواده ها را در مدیریت شهری سهیم نمایند و برای خانواده ها برنامه های ورزشی و فرهنگی پیش بینی کنند.

وی بر اجرای حداقل دو برنامه فرهنگی در ماه از سوی شهرداری ها تاکید نمود و عنوان کرد: تحقق کاشت مجموعا یک میلیون اصله درخت در سراسر استان با اهتمام شهرداری ها عملی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، در فراز دیگری از سخنان خود با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در سراسر استان بر ضرورت آمادگی کامل شهرداری ها برای ارایه خدمات شایسته به هم استانی و مسافران تاکید کرد.

نبیان ضرورت نصب علائم راهنمایی و رانندگی، انجام روکش های محورهای داخل شهری، روشنایی معابر، همکاری پلیس راهور و شهرداری ها، مناسب سازی محورها برای تردد کم توانان جسمی و جانبازان، مدیریت ناوگان عمومی، زیباسازی  و پاکسازی فضای شهری، ارایه خدمات تفریحی و … از جمله خدمات و هماهنگی لازم از سوی شهرداری ها در این ایام دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.