پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجهیزات دستگاه ها در مواقع بحران ضعیف است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه اکنون دیگر حوادث غیرمترقبه نداریم گفت: وقتی از قبل پیش بینی لازم صورت می‌گیرد دیگر غیرمترقبه بودن حوادث جایگاهی ندارد.

وی با اظهار اینکه مازندران هرسال با حوادثی نظیر سیل، بی آبی، تگرگ، رانش و غیره مواجه است گفت: همه مسئولان بویژه سپاه، بسیج و مردم بدون تبلیغات پای کار بوده و تلاش کرده اند.

یوسف نژاد با عنوان اینکه امکانات و تجهیزات دستگاه‌ها در مواقع بحران ضعیف است گفت: این دستگاه‌ها با امکانات کم نمی‌توانند کارایی داشته باشند.

وی لایروبی رودخانه‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: همچنین وضعیت جنگل‌ها، مراتع، آبخیزداری و رودخانه‌ها نیازمند توجه است و اکنون یکی از مشکلات، سردهنه ها و آبروهای کشاورزی است که هرسال با سیل تخریب می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود از دولت و مسئولان خواست تا از دادن وعده‌های بی اساسی خودداری کنند گفت: به عنوان نمونه قرار شد سال قبل ۵۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی درنظر گرفته شود که ۱۰ درصد آن تخصیص داده شده است از اینرو دولت، خارج از توان پرداخت، وعده ندهد.

وی خواهان توجه به سدسازی در استان مازندران شد و گفت: با تقویت سازی شاهد تخریب‌ها و مشکلات کمتری در استان مازندران خواهیم شد و در سیل کنونی تمامی دارایی و اندوخته کشاورزان از بین رفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.