پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تبیین و تقویت معارف مهدوی رسالت امروز روحانیون است

0

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح امروز در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر شهرهای مازندران در مجتمع کوثر بابلسر ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج)، اظهار داشت؛ در باب مسئله ظهور و فرهنگ انتظار همه ی ادیان الهی اعم از شیعه و سنی به آن اعتقاد و باور دارند و جز مشترکات ادیان الهی است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و احیا ارزش‌های اسلامی، انسانی و الهی، افزود: انقلاب اسلامی قطعاً زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود (عج) خواهد شد و تمام اهداف انقلاب اسلامی در راستای احکام اسلام و معارف اهل بیت (ع) پایه ریزی شده است.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در بخش دوم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب ابلاغ شد، تصریح کرد: همه ما در راستای تبیین و تحقق منویات رهبری معظم انقلاب به ویژه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت داریم و باید برای تحقق منویات معظم له همت مضاعف داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به فرمایشات معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خصوص انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران اسلامی نیست بلکه چشم و چراغ همه مستضعفان و مظلومان جهان خواهد بود و این فرمایش امام راحل در این عصر برای برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن و فلسطین….. به وضوح قابل مشاهده است.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار و ظهور منجی عالم بشریت دغدغه‌ی همه ی انبیا الهی بود، بیان داشت: تقویت و ترویج فرهنگ انتظار و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت رسالت مهم امروز روحانیون است و همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ که امروز یک فرهنگ جهانی مبدل شده است توسعه و تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندارن در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمن و صرف هزینه‌های هنگفت در جهت خدشه وارد کردن به مسئله فرهنگ انتظار، اظهار داشت: کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده امریکا حتی با ساخت فیلم‌های هالیوودی سعی می‌کنند به این فرهنگ خدشه وارد کنند ولی امروز این فرهنگ به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.