پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تبدیل زباله به تهدیدی محیط زیستی و امنیتی برای مردم استان مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ولی الله نانواکناری در نشست علنی امروز ( یکشنبه، 29 بهمن ماه ) مجلس شورای اسلامی با تسلیت جان باختن عده از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: تصمیمات نادرست مدیران و عدم اشراف آنها بر فدراسیون ها و هیات های ورزشی باعث دلسردی افراد شایسته در امر ورزش شده و زمینه رانت و بی عدالتی در جامعه ورزشی را فراهم کرده است. شایسته است به این موضوع رسیدگی کنید تا شاهد این همه مشکل در حوزه ورزش و جوانان نباشیم.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی افزود: چرا با توجه به وضعیت بحرانی و انقراض ماهیان خاویاری دریاچه مازندران و تذکرات مکرر به این مهم توجه نمی کنید؟

وی ادامه داد: شرکت مادرتخصصی شیلات به وظیفه خود عمل نمی کند، لازم است به صورت جدی این موضوع را بررسی کنید.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور تصریح کرد: زباله به تهدیدی محیط زیستی و امنیتی برای مردم استان مازندران تبدیل شده و نشت شیرابه به رودخانه ها و دریاچه مازندران و سفرهای زیرزمینی باعث نابودی آبزیان و مزارع کشاورزی شده است، لازم است شما و استاندار مازندران برای حل این مشکل اقدامات مناسب را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.