پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تامین قیر برای آسفالت ورودی شهر کیاسر در دستور کار اداره راه و شهر سازی قرار گیرد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، سید حسن محمودی در جلسه  شورای شهر کیاسر که با حضور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ساری در محل دفتر شورای اسلامی شهر کیاسر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه از چهاردانگه به عنوان وسیع ترین بخش استان نام برده می شود اما متاسفانه از زیر ساخت های  ابتدایی محروم است.

وی با بیان ایینکه محور ساری – کیاسر در بحث طرح های ترافیکی با محور فیروزکوه ، هراز و کندوان مقایسه می کنند؛ افزود: با وجود اینکه منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد و چندین استان از این مسیر تردد می کنند ولی هنوز زیر ساخت مناسب برای تردد در این محور فراهم نیسست.

محمودی به تعریض مسیر سه راهی دارپشت تا بخشداری چهاردانگه به طول سه کیلومتر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: معابر و خیابان های جدید که در شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت تاسیس می شود، راه و شهرسازی باید طبق قانون قیر رایگان برای آسفالت را تامین کند.

وی تعریض  و بهسازی خیابان کشاورز شهر  کیاسر خبر داد و گفت: این مسیر راه دسترسی مردم شهر به زمین های کشاورزی و کمربندی می باشد نیاز است اداره راه  نسبت به مساعدت و همکاری با شهرداری جهت تسریع در عملیات اجرایی این مسیر اقدام نماید.

محمودی همچنین به بیان مشکلات آسفالت مسیر درمانگاه کیاسر ، روشنایی مسیر کمربندی، مشکلات جاده کارخانه سیمان کیاسر و نصب علایم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.