پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرداران کیاسر از بدو تاسیس تا کنون + تصاویر

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه:  شهر کیاسر مرکز بخش چهاردانگه، در جنوب شهر ساری و در کنار جاده اصلی مازندران به شرق و جنوب شرقی کشور  قرار گرفته و یکی از شهرهای کهن ایران می‌باشد.

بنای این شهر را به کیوس پسر قباد ساسانی نسبت می‌دهند و نام آنرا هم برگرفته از نام کیوس می‌دانند که در گذشته ، کیوس سرا، کیاسرا، و کیوسر   نامیده می‌شد.

یکی از خواسته های مردم کیاسر تبدیل روستا به شهر بود. با پیگیری های انجام شده؛ این آرزو در سال 1372 تحقق پیدا کرد  و بعد از 27 سال از افتتاح شهرداری در کیاسر، اما متاسفانه هنوز بافت کیاسر چندان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نکرده است و شهروندان این شهر از کمبودهای زیادی در رنج می‌باشند.

شهر کیاسر به علت داشتن چهرهای شاخص ملی در کشور  آوازه‌ای بلند دارد، اما رشد شهری  آن بسیار اندک است. این وضعیت شهر به هیچ عنوان در شان مردمان این شهر نیست.

در افتتاحیه شهرداری کیاسر مهندس گرانمایه استاندار مازندران، آیت اله شجاعی  و دامادی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افتتاح و  مهدی خواجوندی به عنوان اولین شهر دار کیاسر منصوب شد.

شهرداری کیاسر در سال ۱۳۷۲ تاسیس و این شهر تا کنون  هشت شهردار را به خود دیده است.

مهدی خواجوندی  اولین شهردار کیاسر به مدت ۱۴ سال در این سمت فعالیت نمود که رکوردار این سمت در  بین  شهرداران کیاسر می‌باشد. الان در شهرداری ساری مشغول خدمت است.

مهدی خواجوندی اولین شهردار کیاسر

شهرداران کیاسر از بدو تاسیس تاکنون

اولین شهردار کیاسر :مهدی خواجه وندی کیاسری، وی به عنوان اولین شهردار کیاسر ، ریاست این نهاد را از زمان تاسیس شهرداری(۱۳۷۲) تا سال ۱۳۸۶ یعنی در حدود ۱۴ سال بر عهده داشت.

 دومین شهردار: رشید خاکسار مقامی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷

 سومین شهردار:  حبیب اله زارعی مزدی از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ 

چهارمین شهردار :  سید بشیر عمادی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ الان  به عنوان معاون آموزشی شهرستان میاندرود مشغول انجام وظیفه است.

پنجمین شهردار : خلیل اله انتظاری از سال ۱۳۹۲ تا شهریور1396،  الان به عنوان شهردار گلوگاه مشغول فعالیت می باشد.

خلیل اله انتظاری

ششمین شهردار:  سید حسین محمودی از مهر ۱۳۹۶ تا اردیبهشت 1397

سید حسین محمودی

هفتمین: دکتر  همت محمد نژاد از خرداد 1397 تا 25 شهریور 1398 الان به عنوان شهردار جویبار مشغول فعالیت است.

همت محمد نژاد

هشتمین : مسلم کاظمی از 17 اردیبهشت 1399

 مسلم کاظمی هشتمین شهر دار کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.