پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تارتار: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود/ بازیکنان ما بیشتر وقت تلف کردند یا نساجی؟

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندارن مهدی تارتار پس از تساوی یک – یک پارس جنوبی مقابل نساجی گفت: واقعا یک بازی جذاب بود و حضور تماشاگران دو تیم هم به این جذابیت کمک کرده بود. بازی را خوب شروع کردیم و بر خلاف جریان بازی یکی از بازیکنان ما کم تجربگی کرد و یک پنالتی به حریف داد.

وی ادامه داد: نیمه دوم حملات همه جانبه‌ای داشتیم و بعد از گلی که دریافت کردیم به بازی مسلط شدیم. پس از گل تساوی هم با توجه به جوی که وجود داشت نساجی به بازی مسلط شد و زیرکی یکی، دو تا بازیکن این تیم باعث شد به ضربات ایستگاهی برسند، اما دفاع ما روز خوبی داشت و بازیکنان‌مان در این آب و هوا زحمت زیادی کشیدند. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که از راه دور برای حمایت تیم‌مان آمدند و برای ما سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد نقاط ضعف نساجی تصریح کرد: دلیلی ندارد که نقاط ضعف نساجی را بیان کنم، این تیم هفته‌های بعد هم بازی دارد. ما آنها را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و کاملا مسلط بودیم.

تارتار در مورد داوری این دیدار و اینکه در صحنه پنالتی تیم نساجی به داوری اعتراض داشته است،‌ گفت: پیام حیدری یکی از داوران جوان و در عین حال با تجربه ماست و قضاوت‌های خوبی در لیگ برتر داشته است. هر چند به چند صحنه در پشت محوطه جریمه‌مان معترض بودیم، اما در صحنه پنالتی به بازیکنان خودمان معترض بودیم نه داور، دیدید که بین نیمه هم بازیکنم را تعویض کردم.

وی عنوان کرد: نساجی در ضربات ایستگاهی برنامه داشت، اما فکر می‌کنم ما بر بازی احاطه داشتیم و آمده بودیم برنده شویم. کسی از ما انتظار قهرمانی در لیگ برتر را ندارد، اما سعی‌مان را برای رسیدن به جایگاه خوب انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره مشکلات تیمش یادآور شد: مسئولین در استان بوشهر تلاش می‌کنند و دست به دست هم داده‌اند تا مشکلات را برطرف کنند، اما به هر حال ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که انگیزه موفق شدن داشته باشند.

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به این موضوع که تیمش وقت تلف کرده است، گفت: من فقط می‌خواهم که شما دقت کنید، آیا ما بیشتر وقت تلف کردیم یا نساجی زمانی که از یک بر صفر از ما پیش بود. دوست دارم کارشناسی شود چقدر برانکارد برای بازیکنان ما به زمین آمد و چقدر برای بازیکنان نساجی. من اصلاً اعتقادی به وقت‌کشی ندارم و به لحاظ تاکتیکی به تیمم اعتقاد دارم. نساجی در جدول پایین‌تر از ما بود و اگر پیروز می‌شد از ما بالاتر می‌آمد. به نظرم مساوی نتیجه‌ عادلانه‌ای بود.

 /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.