پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تابلوهای راهنمایی که راهنمایی نمی کنند!!

گاهی اوقات اشتباه مان را تابلو می کنیم و چندین سال کنار جاده ساری کیاسر به نمایش می گذاریم، و بدون توجه از کنارشان سالها می گذریم!

2

 

گاهی اوقات اشتباه مان را تابلو می کنیم و چندین سال کنار جاده ساری کیاسر به نمایش می گذاریم، و بدون توجه از کنارشان سالها می گذریم!

 

تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده ی کیاسر اگر چه تعدادشان بسیار کم است و با توجه به شرایط بد جاده از لحاظ شیب، پیچ های خطرناک، وضعیت نامطلوب جاده و … کمبود آن مشکلاتی را برای مسافران به وجود می آورد، اما مثل اینکه این تعداد تابلو راهنمایی و رانندگی و اطلاعاتی در جاده هم با اشتباهاتی همراه هستند.

 

آقای ابوالفضل قنبرنژاد، خبرنگار و عکاس پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سه تصویر از این تابلوهایی راهنمایی اعلام مسافت مسیر در جاده کیاسر ساری را ارسال کرده که در آن اشتباه فاحشی که در هر سه تصویر تکرار شده است مشاهده می شود.

 

در این سه تصویر با وجود اینکه مسافت تا کیاسر هر 5 کیلومتر اعلام می شود، ولی در همان تابلو و برای همان مسافت هر 10 کیلومتر اعلام می شود.

 

jadeh-kiasar-1 jadeh-kiasar-2 jadeh-kiasar-3

 

عکاس: ابوالفضل قنبرنژاد

 

2 نظرات
  1. علی می گوید

    با تشکر از نکته سنجی آقای مهندس اما به نظر بنده این جاده از اشتباهات بسیار فاحشتر و تابلوتر رنج می برد. اشتباهاتی که سالانه دهها کودک را بی پدر و دهها مادر را بی فرزند و … می کند. اما چه کنیم که آنچه که به جایی نمیرسد فریاد است.

  2. سیدعبدالله حسینی کیاسری می گوید

    سلام
    از نکته سنجی دوست عزیزم آقای ابوالفضل قنبرنژاد سپاسگزارم
    توجه به رفع این گونه اشتباهات ، با نگاهی سازنده مقدمه ای است برای نگاهی نو به همه مسائل و واقعیات امروز کیاسر در موضوعات مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، شهرسازی، راه سازی، خدمات شهری،کشاورزی، صنعت، حمل ونقل، تولید، توزیع و…..
    بدان امید که هر نقدی با پیشنهادی سازنده و راهگشا همراه بوده و این روند آغازی باشد برای تعالی همه جانبه کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.