پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیمارستان صحرایی سپاه فردا در مناطق سیل‌زده مستقر می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پیرامون اقدامات انجام شده برای کمک به مناطق سیل زده توسط نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: از روز بیست و هفتم اسفندماه که منطقه دچار بارندگی شدید بود یگان‌های ما اعم از گروه ۴۵ جوادالائمه، یگان زرهی عمار و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه در منطقه حضور یافته‌اند و بحث راه گشایی مناطق سیل زده را به عهده گرفتند.

وی افزود: ما در حوزه راهگشایی و حل مشکل رانش زمین حضور فعالی داشتیم و یگان‌های نیروی زمینی سپاه در مناطق گرگان و آق قلا با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه هم اکنون تعدادی از قایق‌های ما و چندین اکیپ مهندسی نیروی زمینی سپاه شامل لودر، بولدوزر و ماشین آلات سنگین در بحث کمک به مردم در حال انجام وظیفه هستند؛ یادآور شد: چند پل در منطقه توسط گروه ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه احداث شده تا مسیر عبور و مرور تسهیل شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: تعدادی خودرو کمرشکن تیتان برای انتقال ماشین آلات و ادوات سنگین به منطقه در حال انجام وظیفه هستند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه یگان‌های بالگردی ما نیز در منطقه حضور فعالی دارند؛ تصریح کرد: از فردا یک ست کامل بیمارستان صحرایی برابر نظر مسئولین در منطقه مستقر خواهد شد و به انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده خواهد پرداخت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر نقش آفرینی بارز و ویژه یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه اضافه کرد: یک گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم استان مازندران در بحث راهسازی به این استان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه نیروی زمینی برای کمک به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که مردم و مسئولین منطقه نیاز داشته باشند برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در منطقه حضور خواهیم داشت و تکلیف خود می‌دانیم تا به فرموده مقام معظم رهبری عمل کنیم. نیروی زمینی سپاه حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا به بهترین نحو به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خدمت رسانی کند و یگان‌های ما در این حوزه تمام تلاش خود را می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.