پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان مازندرانی توزیع می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت‌الاسلام ستار علیزاده بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع سبد کالا بین نیازمندان روستای اروست بخش چهاردانگه ساری و قدمگاه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان طرحی به‌نام ضیافت الهی دارد که در سراسر کشور با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف طرح ضیافت الهی را اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش دانست و افزود: اینکه همه دستگاه‌ها به کمک کمیته امداد بیایند دستور مقام معظم رهبری است و سبد کالا نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) بین نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روستای اروست بخش چهاردانگه ساری قدمگاه مقام معظم رهبری است و یکی از مناطق محروم به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: توزیع سبد کالا بین محرومان به دستور مقام معظم رهبری و در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش صورت می‌گیرد.

علیزاده بیان کرد: متولی شرعی موقوفات متصرفی ولی فقیه است و ایشان دستور فرمودند اجرای امینانه نیات واقفان از سوی اوقاف صورت گیرد که در این راستا در ماه مبارک رمضان از محل عواید موقوفات مرتبط اجرای نیت می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به برکت موقوفات بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان در مازندران توزیع می‌شود، تصریح کرد: این تعداد سبد کالا ارزیابی اولیه است و تعداد سبد کالا در روزهای جاری افزایش می‌یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ارزش هر سبد کالا 300 هزار تومان است، گفت: در این سبدها اقلام غذایی روزانه خانوار وجود دارد تا در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش به این افراد کمک شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.