پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه شدید اللحن و قاطع کوروش یوسفی ساداتی پیرامون جعل نام مرکز مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری ‍کوروش یوسفی ساداتی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری پیرامون جعل نام مرکز مازندران در کتب درسی بیانیه شدید اللحنی صادر کردند:

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه در روزهایی که وحدت و همدلی در فضای استان مازندران بیش از گذشته لازم به نظر می رسید، انتشار سهل انگارانه و یا عامدانه کتب درسی جغرافیای ایران پایه ی دهم دوره متوسطه با تغییر نام مرکز استان مازندران از ساری به شهری دیگر خاطر شهروندان فهیم ساروی را مکدر ساخت.

شهروندانی که در طول سالیان متمادی با مناعت طبع در حوادث گوناگون بر تارک این استان درخشیدند. جعل وقیحانه ی تاریخ و جغرافیای این سرزمین تا بدانجا موجب انزجار افکار عمومی گردید که چاره ای جز واکنش برای منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر ساری بجای نگذاشت.

این تلاش های مذبوحانه بیش از پیش نشان از حقد و کینه و حسادت نابخردانی دارد که بدنبال متشنج نمودن فضای استان بوده تا صیدی دندان گیر داشته باشند. اینجانب با تمام توان خود و با استفاده از تمامی ابزار ها و امکانات موجود نسبت به تأدیب جاعلان فرهنگ و تمدن این شهر تاریخی  اقدام لازم را انجام داده و بر عهد خود با مردم عزیز شهرم در پاسداری از حقوق حقه ی آنان استوار خواهم ماند.

از وزارت محترم اموزش و پروش انتطار می رود ضمن پوزش رسمی در رسانه ها از همشهریان ساروی با  برخورد شدید عاملان و متولیان موضوع در دفترنشروکتب درسی نسبت به جبران این اتفاق عجیب و نادر اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.