پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به مناسبت روز قدس

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راه است و بار دیگر مشت های مردمانی از دیار علویان که به نشانه خشم ملتی از ظلم وجور صهیونیست غاصب به مظلومان فلسطین گره می شود.

0
 
 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه  از روابط عمومی  دبیرخانه ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان به مناسبت روز قدس آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راه است و بار دیگر مشت های مردمانی از دیار علویان که به نشانه خشم ملتی از ظلم وجور صهیونیست غاصب به مظلومان فلسطین گره می شود.

 

۳۸سال است که فریاد مرگ بر اسرائیل ملتی که پیمانی ابدی با معمار کبیرانقلاب امام خمینی(رحمت الله علیه) بسته اند به گوش جهانیان می رسد و روز به روز بر بیداری ملت های مظلوم و در بند جهان و ترس بزدلان صهیونیست می افزاید. صهیونیستی که قدرت مشت های گره شده ملت ایران را به خوبی می شناسد و می داند که در برابر عظمت و نفوذ مساجد ناتوان است و حقیرانه آتش عصبانیت و وحشتش را با خون کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم فلسطین فرو می نشاند.

 

 امروزه به برکت انقلاب اسلامی هر خیابان ومعبری در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میزبان قدم های آزادیخواهانی است که میراث ارزشمند خمینی کبیر(رضوان الله تعالی علیه) را زنده نگه می دارند و ایمان دارند که روزی خورشید حقیقت از مشرق جهان طلوع خواهد کرد و نور آزادی، دستان ظلم اسرائیل غاصب و داعش تکفیری را قطع خواهد کرد.

 

کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان مازندران ضمن محکوم ساختن جنایات و حشیانه صهیونیست ها از همه ملت ولایی این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال دعوت به عمل می آورد.

 

روحانیون، ائمه محترم جماعات مساجد، مدیران مسئول و اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان همراه با خیل عظیم مدافعان حقیقی  حقوق بشر در سراسر جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس حضور خواهند یافت تا بار دیگر با اندیشه های امام راحل(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، آرمان های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و ۳۲ شهید مدافع حرم استان مازندران، تجدید پیمان کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.