پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بکارگیری ۱۳۰۰ گشت پلیس ایام نوروز در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی در مراسم آغاز بکار قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در گزارشی به تشریح اقدامات وفعالیت های قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان پرداخت.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی، افزود: بیش از ۱۳۰۰ گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در طول ایام تعطیلات نوروز مأموریت برقراری نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به استان مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعیت جوی هوا و بارش برف و باران در محورها از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

سردار میرفیضی همچنین از طرح هوشمند سازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد وافزود: استفاده زا دوربیت البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان، و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودروهای سازمانی از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به نقش صدا وسیما و رسانه‌ها در راستای آموزش و اطلاع رسانی برای پیشگیری از حوادث رانندگی، گفت: تهیه وتولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، استفاده ازظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف نقش مؤثری در پیشگیری از حوادث جاده‌ای دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.