پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از خط انتقال گاز دامغان-کیاسر-ساری تا پایان سال آینده

مهندس عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در بازدید از تاسیسات و پروژه های منطقه نه عملیات انتقال گاز بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه های شمال کشور تاکید کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی منطقه نه عملیات انتقال گاز، مهندس عراقی در بازدید از اجرای خط لوله رشت – سنگر گفت: به سرانجام رساندن اجرای خط لوله رشت – سنگر با هدف تقویت گاز رسانی به استان های گیلان و مازندران و توسعه زیرساخت های گاز رسانی شمال کشور ضرورت دارد.

 

در این بازدید که با حضور مهندس تربتی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ، مهندس طاهری مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ، قدسی زاده مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، داودی نژاد مدیر منطقه نه عملیات انتقال گاز و مجری طرح صورت پذیرفت، حسن منتظر تربتی گفت: در سال های گذشته شبکه گاز رسانی کشور بر اساس انتقال گاز پارس جنوبی به نقاط مصرف و افزایش پایداری شبکه گاز توسعه یافت.

 

وی با بیان اینکه پس از سال ۸۶ نقاط ضعف شبکه گاز کشور شناسایی شد و برنامه ریزی جهت بر طرف کردن این نقاط در دستور کار قرار گرفت خط لوله سوم سراسری تا رشت اجرا و در ادامه خط لوله رشت – سنگر با هدف تقویت گاز رسانی تعریف شد. از طرفی خط دامغان – کیاسر – ساری نیز تاپایان سال آینده احداث و شبکه گاز شمال کشور از محورهای مختلف تقویت خواهد شد.

 

ایشان اجرای خط لوله رشت- سنگر به طول ۹٫۵ کیلومتر را با توجه به شرایط منطقه و زمان اجرا بی نظیر توصیف کرد و افزود: این پروژه بر اساس یک برنامه فشرده در دستور کار قرار دارد و در پایان آبان ماه به بهره برداری می رسد.

 

وی تاکید کرد: باتوجه به فعالیت پیمانکار در چند نقطه و با چند تیم عملیاتی مجهز، پیش بینی می شود اجرای خط ۴۰ اینچ رشت- سنگر زودتر از زمان پیش بینی شده به پایان برسد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.