پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری ازپروِژه خط لوله قوشه دامغان -کیاسر تادهه فجرسال آینده

محمد اسماعیل ابراهیم زاده ” مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از بهره برداری پروژه خط لوله گاز قوشه دامغان –کیاسر تادهه فجر سال ۱۳۹۶ خبرداد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ابراهیم زاده در گفتگو با خبرانلاین گفت: این پروژه با بیش از هزارمیلیارد تومان اعتبار به طول ۱۷۰ کیلومتر درحال انجام فعالیت بوده که تاکنون حدود ۶۰الی ۷۰ کیلومتر ان لوله گذاری شده وبه سرعت درحال پیشروی است.

 

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار مادر خصوص قطع گاز و افت فشارمقاطعی که برودت هوا در مازندران ایجاد میشود گفت: افزایش مصرف گازخانگی تاسطح ۲۰درصد یعنی رسیدن مصرف گازاستان از۲۰ میلیون مترمکعب به ۲۶میلیون مترمکعب موجب مشکل افت وقطعی گاز شده و افزایش حجم گاز ازطریق تجهیزات موجود امکان پذیر نبوده و قطعا با راه اندازی پروژه مورد اشاره مازندران برای همیشه از مشکلات موجود رهایی خواهد یافت ،ضمن اینکه بستر خوبی برای فعالیت صنعت استان ایجادخواهدشد.

 

دکترابراهیم زاده تصریح کرد:دراولین ساعات افت دما بلافاصله وارد عمل شده وتمهیدات لازم ازجمله تزریق سئخت دوم به مراکز صنعتی صورت پذیرفت .ابراهیم زاده تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین ۲۱- ۱۸ درجه سانتیگراد تعیین شده است که ضرورت دارد ادارات دولتی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

 

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری همه مشترکان، استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی صورت گرفته و با صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی شرایط را برای استفاده تعداد بیشتری از مشترکان فراهم کنیم.

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان از مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان و گازرسانی مطلوب به اقصی نقاط استان یاری نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.