پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به بهانه بازنشسته شدن آقای اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه

عملکرد مدیریتی آقای امینی که از تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ تا امروز ۲۷ مهر ۱۳۹۵ و در دو دولت دهم و یازدهم بخشدار چهاردانگه بودند دارای ویژگیهای مثبت بسیار و منفی اندکی هست که بررسی آن را به مجال دیگری وامیگذاریم و در این مجال چند ویژگی شاخص مدیریتی را بازگو کرده و به ایشان خسته نباشید میگوییم.

9

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: پذیریش مسوولیت مدیریت دولتی در مناطق دورافتاده بر خلاف مناطق شهری که افراد مسئول عموماً بخاطر روابط سیاسی و یا خانوادگی و … به پست و مقام می رسند، نشانه بارز تعهد و دلسوزی یک فرد است که با شناخت درست و درک متقابل از مردم جامعه و جغرافیا و کمبودهای آن خود را در بوته آزمایش قرار میدهد.

امروز آقای اسماعیل امینی کیاسری بخشدار چهاردانگه ساری، رسماً به درجه بازنشستگی نایل شدند و جای خود را به آقای سید محمد حسین سلطانی دادند.

 

عملکرد مدیریتی آقای امینی که از تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ تا امروز ۲۷ مهر ۱۳۹۵ و در دو دولت دهم و یازدهم بخشدار چهاردانگه بودند دارای ویژگیهای مثبت بسیار و منفی اندکی هست که بررسی آن را به مجال دیگری وامیگذاریم و در این مجال چند ویژگی شاخص مدیریتی را بازگو کرده و به ایشان خسته نباشید میگوییم.

 

img_2566

اسماعیل امینی در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ روز معارفه

آقای امینی مدیری بودند که از درون بخش چهاردانگه و شهر کیاسر پست بخشداری را قبول کردند و در جامعه وسیعی که زیر مسئولیت ایشان قرار گرفت کاستیهای فراوانی از قبل وجود داشته و مشکلاتی آزار دهنده ای نیز هنوز وجود دارد. اما آقای امینی با رصد این مشکلات و با توان مالی و بودجه ای اندکی که در اختیارش قرار می گرفت را به مساوات به همه روستاها اختصاص می داد.

 

bakshdar-11

 اسماعیل امینی در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵ در روز تودیع (نکریم)

از دیگر ویژگی ایشان، سرکشی دوره ای و مداوم و فیزیکی به مناطق دور افتاده بخش چهاردانگه برای دیدن مشکلات و رفع آنها به ویژه در زمانهای بحرانی چون سیل و برف و …. می باشد.

از دیگر ویژگی مدیریتی آقای امینی، باید به ارتباط تنگاتنگ و گرم و صمیمی با مردم روستاها به عنوان سرمایه های انسانی و معنوی بخش چهاردانگه اشاره کرد.

یکی از شاخصه های اصلی مدیریت آقای امینی شناخت تاثیر رسانه های مجازی جهت تعامل و ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه در بخش چهاردانگه می باشد.

از زمان راه اندازی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز در ۱۹ مهر ۱۳۹۰ همواره با ایشان در ارتباط بودیم و ایشان نیز خود را موظف کرده بود که هر روز اخبار بخش را در رسانه ها پیگیری و برای رفع آنها تلاش کند.

خستگی ناپذیر بودن آقای امینی برای خدمت به مردم محروم بخش چهاردانگه در هر ساعت از شبانه روز از ویژگیهایی است که باید بدان اشاره کنیم.

و بر این ویژگیها میتوان ده ها مورد دیگر را نیز اضافه کرد.

اکنون پایگاه خبری چهاردانگه ساری در پایان دوران خدمت صادقانه و پرتلاش آقای امینی، از طرف خود و اهالی چهاردانگه به ایشان خسته نباشید گفته و برایشان آرزوی بهروزی و سعادت دنیوی و اخروی دارد.

هم چنین برای آقای سید محمد حسین سلطانی بخشدار جدید چهاردانگه آرزوی توفیق در خدمتگزاری به مردم و انجام بهینه مسئولیت را داریم.

 

img_2512

اسماعیل امینی – علی قدیری – ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰

 

bakshdar-6

سلطانی – امینی – ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵

 

9 نظرات
  1. اشرف نژاد می گوید

    سپاس از آقای امینی بابت زحماتشون
    امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند

  2. خرچنگ می گوید

    با تشکر از زحمات اقای امینی که با تمام وجود برای مردم منطقه خدمت کرد
    و بکی از سالم ترین و موفقترین مدیران بودند
    امیدوارم اقای سلطانی نیز راه جناب امینی رو ادامه دهند
    به امید چهاردانگه ای اباد

  3. اسماعیل شیخانی کیاسری می گوید

    با تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده جناب آقای امینی ان شاء الله در تمام مسیر زندگی موفق باشند

  4. z m. می گوید

    با سپاس فراوان از آقای امینی بخشدار دوست داشتنی چند ساله بخش چهاردانگه ..امید موفقیت در تمامی مراحل زندگی..

  5. سعیدی کیاسری می گوید

    معلم دوست داشتنی سالهای تحصیلی من مردی است که در منصب بخشدار چهاردانگه اخلاقمداری ؛ پاک و ساده زیستی , و رعایت و حفظ بیت المال را هیچگاه از یاد نبرد و من به شاگردی و همشهری بودن اینچنین مرد می بالم
    معلم عزیزم حلاوت سی سال خدمت صادقانه گوارایتان و ذخیره آخرتتان باد
    همیشه سلامت پایدار عاقبت بخیر باشید
    خدا قوت معلم

  6. عاشق معلم ادبيات سال سوم راهنمايي می گوید

    از زحمات ارزنده استاد امینی تشکر و قدر دانی میشوداگر امروز دستی بر اتش داریم مدیون معلمین عزیزی چون او هستیم.زنده باشی استاد

  7. هیمن شریف می گوید

    خدا قوت جناب امینی معلم عزیزم.

  8. مسعوديان می گوید

    به اقای امینی خدا قوت عرض می نماییم . زحمات مخلصانه و خستگی ناپذیرش را قدر می دانیم . صحت و سلامتی وجود مبارکش را از درگاه حضرت حق مسئلت داریم .

  9. محمدی می گوید

    امیدوارم بخشدار جدید خصوصیات مثبت اقای امینی را داشته باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.