پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بنده هركجا و در هر سمتي كه باشم دوستدار كياسر وكياسريها هستم وخواهم بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه، گروه عکس و فیلم قدیمی کیاسر در تصویر گروه عکس دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری، مدیر کل اسبق صدا و سیمای مرکز مازندران، نماینده مردم شهرستان ساری در دو دوره مجلس شورای اسلامی و قایم مقام وزیر کشور را قرار داد. دکتر شجاعی خطاب به ابراز ارادت همشهریانش مطلب زیر را در این گروه منتشر کرد:

جناب اقامرتضى ذوالفقاري
باسلام خدمت جنابعالي وهمولايتي هاي عزيز: صميمانه از اظهار لطف شما وهمه همشهريان كه به اينجانب داشته ايد سپاسگزارم واز ابتكارعمل ستودني در راستاي شناساندن و بازخواني ظرفيت و هويت پيشينان و تعميق همدلي و تجديدخاطره اهتمام داريد تشكر مينمايم.

بنده هركجا و در هر سمتي كه باشم دوستدار كياسر وكياسريها هستم وخواهم بود و دل در گرو اين اب  گرانسنگ و تاريخي با مردماني ارمانگرا متعبد فهيم ژرف انديش بلند نظردارم و همواره خود رامتعلق به ان سرزمين كهن و تربيت يافته مدارس ومعلم وكوچه وم حلات پر خاطره ان ميدانم و از اينكه درجايگاه ملي دوستان دولت  ومسئولين نظام اينجانب را بنام كياسري در گفتار و مكاتبات رسمي و رسانه ها مخاطب قرار ميدهند افتخار ميكنم.

از اينكه بتوانم خدمتي به انان كرده باشم اگرچه مورد هجمه ديگران قرارگرفته باشم نگران نيستم كه نمونه هاي فروان ازان دارم كه از جمله استخدام بيش از ٥٠ نفر از اهالي چهاردانگه در سازمان تخصصي صدا و سيم اكه اغلب انان كياسريند بابت انان از مسئوولين ديگر شهرهاحتي سارويها مورد حمله قرارگرفتم. همچنين درانتصاب مديران كياسري و چهاردانگه ايي و بيش از ٣٠ مدير ساروي دراستان كه الان برخي از انان معاون وزيرند و برخي كه از خود توانمندي وظرفييت نشان دادن ميتوانند در مديريتهاي ارشد استان و ملي قرار گيرند

برخي از اىمه جمعه استان يك خطبه را عليه من اختصاص دادن و رقباي سياسي از من بعنوان سلطان عزل و نصب ياد ميكنند كه همه انها را در راستاي اعتقاد و باو رانديشه اي انجام دادم والان هم بتوانم با حفظ اصول و معيارم با تعامل وتفاهم انجام خواهم داد .

همچنين تغيير خط لوله گاز تهران سوادكوه به دامغان به ساري كه بشدت موجب عصبانيت همكاران نماينده و برخي از مسئولين استان گرديد و خدمات زير ساختي در چهاردانگه كه مسئولين ذيربط در جريانند مورد اعتراض ديگر بخشهاي حوزه انتخابيه ام همواره بوده به افتخار اين اسم “كياسر”بوده وخواهد بود.

همچنين ساخت منزل مسكوني در سال ١٣٨٠ دليل روشن بر دلدادگيم به آن آب وخاك عزيزميباشد.

اين راهم عرض كنم اغلب كياسريها ذاتا با استعداد و مديرهستندكه اگر زمينه هايي براي انان فراهم شود درخشش و برتري خود را به رخ مي كشند ومن هم يكي مثل شماو دركنار شمابودم كه ارزويم معلم شدن بود و بس عنايت الهي ودعاي خير پدر و  مادر و تلاش هركسي ميتواند صحنه هاي باورنكردني را رقم زند كه نمونه هاي فروان را در كياسر در زمينه هاي علمي فرهنگي هنري سياسي اقتصادي ورزشي …شاهد هستيم در خاتمه اعلام ميكنم الان هم درخدمت همشهريان عزيز هستم توفيق همگان رامسىئلت دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.