پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته شدن سه ساعته محور نور – چمستان

مردم منطقه نور چمستان به دلیل تصادف وحشناک ناشی از مشکلات فنی جاده، سه ساعت محور نور چمستان را بستند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: حادثه دلخراش تصادف دو خودرو در جاده ارتباطی چمستان آمل باعث جان باختن سه نفر از هموطنانمان شد.

 

این حادثه رانندگی در حالی حدود ساعت ۱۷ عصر جمعه اتفاق افتاد که در آن دو خودرو وانت نیسان و پراید برخورد شدیدی با هم داشتند.

 

خانواده سه نفره سرنشین خودرو پراید که یکی از این بین کودک هشت ماهه بود به طرز دلخراشی جان باختند.

 

یکی از اهالی روستای سنگ‌تاب که در محور ارتباطی چمستان آمل واقع است در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد تصادف‌های متعددی در این محور هستیم.

 

رامین ابراهیمی اضافه کرد: به تعویق افتادن چهار خطه کردن محور چمستان آمل با سوءمدیریت مسئولان و پیشرفت کم، با جان باختن همشهریان و مسافران همراه است.

 

وی تصریح کرد: مردم در این محور مواصلاتی پس از وقوع این تصادف به مدت سه ساعت مسیر ارتباطی را بستند تا یکی از مسئولان امنیتی و سیاسی شهر با حضور در منطقه پاسخ‎گو باشد ولی این امر اتفاق نیفتاد.

 

دیگر اهالی منطقه چمستان نیز بیان کرد: محور ارتباطی چمستان آمل در حوزه استحفاظی نور به جاده مرگ تبدیل شده‌است.

 

حسن صیفی افزود: عدم تعریض مناسب جاده، نداشتن شانه مناسب خاکی، اختلاف سطح آسفالت جدید و قدیم باعث می‌شود تا هر روز در این منطقه شاهد اتفاقات نامناسب رانندگی باشیم.

 

به گزارش فارس، از یک ماه گذشته تاکنون تصادف‌های زیادی در محور ارتباطی چمستان آمل انجام شد که تعداد زیادی تلفات برجای گذاشت.

 

محور ارتباطی چمستان آمل یکی از جاده‌های توریستی و اتصالی در شمال کشور بوده که در ایام تعطیلات نوروز و دیگر روزهای سال مسافران و گردشگران زیادی در آن تردد دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.