پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزودی عملیات اجرایی تعریض و زیرسازی مسیر لترم کیاسر آغاز می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر دکتر محمد ابراهیم ابراهیمی اظهار داشت: با رایزنی صورت گرفته با حسین زادگان فرماندار مرکز استان و سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران زمینه دریافت یکصد سرویس مخلوط کوهی از معادن منطقه جهت انجام زیرسازی مسیر لترم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در اولین زمان ممکن عملیات اجرایی تعریض و زیرسازی مسیر لترم کیاسر آغاز خواهد شد،تصریح کرد: با تعریض و زیر سازی این مسیر زمینه ورود مسافران و گردشگران به داخل شهر فراهم می شود و باعث رونق کسب و کار در شهر خواهد شد.

دکتر ابراهیمی همچنین از مساعدت و همکاری حسین زادگان فرماندار مرکز استان و سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که خود از افتخارات بخش چهاردانگه بوده و توجه ویژه ای به بحث محرومیت زدایی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر دارند تشکر و قدردانی نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر با تشکر از همشهریان عزیز که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر نهایت همکاری را در زمینه انجام عقب نشینی های لازم جهت تعریض معابر شهری انجام می دهند، خاطرنشان کرد: رویکرد تعاملی شهرداری و شورا شهر در این دوره زمینه ساز جذب مشارکت مردمی بوده و امیدواریم مشارکت همشهریان در انجام دیگر پروژه های شهری به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.