پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزودی عملیات اجرایی احداث بازارچه سنتی شهر کیاسر آغاز می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، دکتر همت محمدنژاد امروز در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری کیاسر اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که در سال‎های اخیر برخی شهرداری‎ها برای ایجاد درآمد پایدار دنبال کرده‎اند جذب سرمایه و سرمایه‎گذار در راستای اجرای پروژه‎های عمرانی و شهری می‎باشد که خود به تنهایی بیانگر اهمیت جذب سرمایه‎گذاری در توسعه شهری است.

وی، از تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری در شهرداری کیاسر خبر داد و گفت: اجرای طرح بازارچه سنتی،استخر،گرمابه سنتی و موزه در شهر کیاسر در دستور کار کمیسیون سرمایه گذاری این شهرداری قرار دارد.

شهردار کیاسر، با بیان اینکه شهر کیاسر از پتانسیل‎های فراوانی در جذب توریست و گردشگر برخوردار است، گفت:ایجاد زیرساخت‎ها در توسعه گردشگری، اولویت مهم شهرداری کیاسر در بحث سرمایه‎گذاری است.

وی با بیان اینکه احداث پروژه بازارچه سنتی شهر کیاسر با مشارکت سرمایه گذار در دستور کار قرار دارد، گفت: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی نیز از دیگر برنامه های شهرداری کیاسر در آینده نزدیک است.

دکتر محمد ابراهیم ابراهیمی کیاسری رئیس شورای شهر کیاسر با بیان اینکه ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بسیاری در منطقه چهاردانگه قرار دارد، افزود: توسعه صنعت توریست می توانند زمینه اشتغال و درآمد پایدار در منطقه و شهر کیاسر را فراهم سازد.

وی، با بیان اینکه شهرداری کیاسر باید اولویت اجرای پروژه ها توسط سرمایه گذار بخش خصوصی را در حوزه گردشگری قرار دهد، تصریح کرد:با توجه به اینکه شهر کیاسر در ورودی استان قرار دارد و چندین استان نیز از این مسیر تردد می کنند،ایجاد مجتمع های گردشگری می تواند به درآمد پایدار شهر کمک کند.

رئیس شورای شهر کیاسر توجه به حوزه گردشگری در امر سرمایه گذاری را اصل مهم در توسعه شهر کیاسر دانست و گفت: شورا رویکرد حمایتی در امر سرمایه گذاری دارد، البته این حمایت ها باید توجیه پذیر بوده و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.