پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ۳۰۰ گشت مشترک بازرسی در ساری

اسماعیل هادی نژاد کیاسری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از برگزاری گشت های مشترک با سایر دستگاههای نظارتی در هر روز هفته در این شهرستان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی، اسماعیل هادی نژاد کیاسری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از برگزاری گشت های مشترک با سایر دستگاههای نظارتی در هر روز هفته در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: این گشت ها در راستای نظارت و بازرسی از بنگاههای اقتصادی در جهت جلوگیری یا برخورد با متخلفان احتمالی در حوزه های مختلف با همکاری سایر دستگاهها صورت می گیرد.

هادی نژاد خاطر نشان کرد: در حوزه آرد و نان گشت های مشترکی با حضور نمایندگان محترم فرمانداری، مرکز بهداشت، شرکت غله و اتحادیه خبازان بصورت روزانه انجام میگیرد.

وی افزود: در بخش مبارزه با قاچاق کالا یک روز در هفته به این موضوع اختصاص یافته تا با نمایندگان نیروی انتظامی به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی پرداخته شود و همچنین یک روز هفته به نظارت و جلوگیری از تخلفات اینترنتی کافی نت های سطح شهرستان با حضور نمایندگان پلیس فتا اختصاص یافته است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: دو روز هفته به نظارت بر جایگاههای عرضه سیلندرهای گاز ۱۱ کیلویی و فروش مکمل های تقلبی در پمپ های بنزین با حضور نمایندگان تعزیرات و شرکت نفت ساری پرداخته می شود.

ایشان تعداد گشت های مشترک با سایر دستگاهها از ابتدای سال ۹۴ تاکنون رابیش از ۳۰۰ مورد اعلام کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.