پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری هم اندیشی اولین همایش هزار جریب تاریخی مازندران

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه هم اندیشی برگزاری نخستین همایش معرفی هزار جریب تاریخی مازندران بعد از ظهر امروز 26 شهریور 1396 در دانشگاه پیام نور ساری برگزار شد.

در این هم اندیشی حسن زاده معاون فرماندار شهرستان ساری و سرپرست بخشداری چهاردانگه، عشوری بخشدار دودانگه، کروش یوسفی نماینده شورای شهر ساری، موسوی، یوسفی و کلانتری اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر، حامد خلیلی ازنی از پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر مبینی رییس دانشگاه پیام نور ساری و دکتر کلانتری و یساری معاونین دانشگاه حضور داشتند.

اد ابتدای این جلسه دکتر مبینی هدف از برگرای این همایش را معرفی هرچه بیشتر هزار جریب تاریخی دانست و گفت این قدم اول برای معرفی این خطه تاریخی می باشد.

وی اظهار داشت تا کنون تعداد زیادی مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده و داوران مشغول داوری مقالات می باشند.

وی در ادامه اظهار داشت جلسه هم اندیش که با اعضای شورای شهر، فرماندار نکا برگزار شد، آنها پذیرتند روز دوم همایش در شهرستان نکا برگزار شود.

در ادامه افراد شرکت کنده در این جلسه نظرات خود را پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش بیان کردند.

در این جلسه نحوه برگزاری این همایش و چکونگی کمک نهادهای مختلف به این همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مقرر کردید دکتر محیط کلانتری  به اتفاق یوسفی با رایزنی های مختلف اسپانسر مورد نظر را شناسایی نمایند و جلسه ای با آنها برگزار نمایند.

همچنین مقرر شد جلسه ای در حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان برگزار گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.