پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش تخصصی عکاسی در شهر کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، خانه عکاسان حوزه هنری مازندران با حضور تنی چند از عکاسان و هنرجویان در آستانه روز عکس تاریخی ، «همایش تخصصی عکاسی» را در شهر کیاسر برگزار می کند.

در این همایش تخصصی که با اردوی یک روزه عکاسی در روز جمعه 26مرداد و در منطقه شهر کیاسر همراه شده است ریاست حوزه هنری استان مازندران «سینا دلشادی» نیز در جمع عکاسان و اساتید عکاسی استان حضور داشته و پیرامون بحث عکاسی به ویژه تاثیر عکاسی مستند مواردی را با عکاسان گفت و گو خواهند کرد.

همایش تخصصی عکاسی با شرکت عکاسان و علاقمندان در استان مازندران از ساعت 7 صبح روز جمعه آغاز شده و به برنامه هایی چون: سفر تخصصی عکاسان به شهر کیاسر، نشست عکاسی مستند در فضای باز، برپایی نمایشگاه عکس از آثار تهیه شده و در نهایت تقدیر از عکاسان پیش کسوت پایان می یابد.

همچنین در بخشی از این همایش آموزشی-تجربی که صرف تعاریف از عکاسی مستند از موضوع درو شالی خواهد شد دکتر همت محمدنژاد شهردار شهر کیاسر حضور یافته و در ضمن دیدار و گفت و گو با عکاسان حاضر در این همایش ، ساعاتی را با فعالیت کارگاهی عکاسان و مستندسازی ایشان همراه خواهد بود.

بخش دیگری از برنامه به مصطفی مکبّری از عکاسان شناخته شده استان اختصاص دارد که برای ساعتی در محیط باز و موقعیت عکاسی شرکت کنندگان پیرامون عکاسی مستند به ایفای سخن خواهند پرداخت.

مصطفی مکبری متولد سال 1344 ودانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته عکاسی از دانشگاه هنر تهران است که سالها در امر تدریس و عکاسی مشغول بوده و جوانان مستعد بسیاری را تربیت و پرورش داده است.

لازم به یادآوری است در جهت آشنایی و تبادل اندیشه ها عکاسان همسفر با 110ومین تور عکاسی چیلیک با حضور در این همایش در کنار برنامه های جاری عکاسی شان نیز از این فرصت مغتنم بهره برده و ضمن آشنایی و دیدار با عکاسان حرفه ای و پیش کسوت استان مازندران در همایش تخصصی که به مناسبت روز عکس تاریخی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.