پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران ۲۳آذر در ساری برپا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور ناشران داخلی و خارجی در ساری خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احد جاودانی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب مرکز مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساری برای نخستین بار میزبان نمایشگاه بین المللی کتاب در اواخر آذر امسال خواهد بود.

 

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر و فرمانداری ساری به همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار کننده این نمایشگاه خواهند بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در همه شهرستان‌های استان، نمایشگاه بزرگ کتاب برپا شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها تا پایان هفته در شهرستان‌های استان آماده بازدید علاقه‌مندان حوزه نشر است.

 

جاودانی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور ناشران داخلی از کشورهای عربی و اروپایی برگزار می‌شود؛ افزود: در این نمایشگاه‌ها قصد داریم تخفیف ۴۰ درصدی برای شهروندان ارائه دهیم.

 

وی با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزشی کتاب و کتابخوانی را همزمان با هفته کتاب داریم، گفت: همزمان با این هفته از خادمان کتاب و رسانه برتر فعال در حوزه نشر تقدیر می‌شود.

 

مدیرکل ارشاد مازندران با تاکید بر ارتقا کیفیت نمایشگاه‌های کتاب استان، افزود: ناشران جدید با تولیدات متعدد در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور خواهند یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.