پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقات ژیمناستیک استان به یاد ورزشکار فقید چهاردانگه ای

مسابقات ژیمناستیک لیگ باشگاههای شهرهای مازندران جام زنده یاد صالح سالاری در رده های سنی ۷ تا ۱۲ سال با حضور ۳۱ تیم در قالب گروههای ۲ الی ۴ نفره برگزار شد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه – شعبان وفایی نژاد، مسابقات ژیمناستیک لیگ باشگاههای شهرهای مازندران جام زنده یاد صالح سالاری در رده های سنی ۷ تا ۱۲ سال با حضور ۳۱ تیم در قالب گروههای ۲ الی ۴ نفره برگزار شد که در پایان این مسابقات رضا نائیجی از هیئت ژیمناستیک شهرستان نور در رده سنی ۷ سال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد ، در این رده سنی امیرعلی بابایی از باشگاه اتحاد بابلسر دوم و ایلیا نعمتی از آکادمی آمل سوم و در رده بندی تیمی رده سنی ۷ سال نیز هیئت ژیمناستیک نور قهرمان و آریو بابل و باشگاه دو جهان الف نکاء دوم و سوم شدند.

 

salgard-marhoom-saleh-salari-2

بر پایه این گزارش این مسابقات در رده سنی ۸ سال نیز پیگیری شد که احمد رضا خانی از باشگاه آریو بابل قهرمان شد ، یاسین عشیری از باشگاه دو جهان الف نکا دوم / مهران نیک خو از باشگاه امید امیرکلای بابل و ابوالفضل آدینه محمدی از باشگاه خدامی بابل مشترکاً سوم شدند در این رده بندی باشگاه دوجها الف نکا / باشگاه استاد خدامی بابل و باشگاه آریو بابل به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده بندی گروه سنی ۹ سال امیرمحمد رئیسی / سجاد خاتمیان / پوریا بدری و محمد امین حسین پور اول تا سوم شدند در رده بندی تیمی این گروه سنی باشگاه دو جهان الف نکا قهرمان و باشگاههای باد سواران الف میاندرود و هیئت بابلسر دوم و سوم شدند.

 

قهرمانان رده سنی ۱۰ سال نیز با قهرمانی حمید رضا جعفری معرفی شدند ، در این رده سنی ابوالفضل طریحی دوم و محمد حسین حسین زاده به مقام سوم دست پیدا کرد ، در رده بندی تیمی نیز باشگاه بادسواران الف میاندرود / دوجهان الف نکاء و آکادمی آمل به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

مسابقات ژیمناستیک باشگاههای مازندران در رده سنی ۱۱ سال با قهرمانی امین جعفری همراه بود ، پس از وی سعید رفاهت و رضا فرهادی در رده های بعدی قرار گرفتند و در رده بندی تیمی نیز باشگاه هیئت بابلسر اول و بادسواران الف میاندرود و هیئت محمود آباد دوم و سوم شدند.

 

و بالاخره در رده سنی ۱۲ سال پوریا اعلایی قهرمان شد ، سید رضا سید نژاد دوم و محمد پارسا و محمد سینا دکلان مشترکاً سوم شدند . در رده بندی تیمیم نیز باشگاه دو جهان الف نکاء اول و هیئت بابلسر و آکادمی آمل دوم و سوم شدند.
این گزارش حاکیست در پایان این مسابقات در مجموع رده بندی تیمی باشگاه دو جهان نکاء با کسب ۵۵/۲۸۷ امتیاز اول شد ، باشگاه بادسواران الف میاندرود با ۳/۲۸۴ امتیاز دوم و آکادمی آمل با ۰۵/۲۷۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 

شایان ذکر است با برگزاری این مسابقات استعدادهای درخشان و نوظهور شناسایی شد که انشالله در آینده ای نزدیک بیشتر از آنها خواهیم شنید اما متأسفانه در بحث فضاهای آموزشی برای ارتقاء این رشته ورزشی ، محدودیت های بسیاری وجود دارد که امیدواریم با درایت مسئولین این نقیصه نیز مرتفع گردد.

 

مرحوم صالح سالاری عضو تیم ملی نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک کشورمان بر اثر سانحه ای در سالن ژیمناستیک داراب ساری قطع نخاع از ناحیه گردن گردیده و دچار مرگ مغزی شده بود  و بعد از ۱۷ روز در بیمارستان امام ساری دار فانی را وداع کرد. مرحوم صالح سالاری در سال ۱۳۷۵ متولد شد و ژیمناستیک را در سال ۱۳۸۰ زیر نظر سید مجید موسوی در باشگاه قاسمی ساری شروع کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.