پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام بعد از نماز جمعه در کیاسر+اصلاحیه

امام جمعه چهاردانگه گفت: فردا جمعه 15 اسفند 93 بعد از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه این هفته چهاردانگه در شهر کیاسر پیکر پاک و گلگون کفن یک شهید گمنام در حضور نمازگزاران و مردم شهر کیاسر وداع خواهد شد.

0

 

حجت الاسلام تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام در شهر کیاسر در فردا جمعه 15 اسفند 1393 خبر داد.

 

امام جمعه چهاردانگه در این باره به خبرنگار ما گفت: فردا جمعه 15 اسفند 93 بعد از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه این هفته چهاردانگه در شهر کیاسر پیکر پاک و گلگون کفن یک شهید گمنام در حضور نمازگزاران و مردم شهر کیاسر وداع خواهد شد.

 

حجت الاسلام تیموری ادامه داد: این امر به پیشنهاد آقای کردان، فرمانده بسیج کیاسر مطرح شده و مقرر شد، پیکر این شهید گمنام بعد از وداع در بین مردم کیاسر برای تشییع و دفن به ساری منتقل شود.

 

ایشان این امر را در ایام فاطمیه و ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار پسندیده دانست.

 

اصلاحیه: بنا بر خبرهای رسیده قرار بر این بود که پیکر این شهید گمنام بعد از وداع در نماز جمعه در کیاسر به شهر ساری منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود، ولی دفتر امام جمعه چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از انتقال پیکر مطهر این شهید گمنام به شهر زیراب در شهرستان سوادکوه خبر داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.