پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم نمادین زنگ پدافند غیر عامل در منطقه چهاردانگه

مراسم نمادین زنگ پدافند غیر عامل در منطقه چهاردانگه، در روز شنبه، 3 آبان 1393 همزمان با سراسر کشور با حضور رییس اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم نمادین زنگ «پدافند غیر عامل» در منطقه، در روز شنبه، 3 آبان 1393 همزمان با سراسر کشور، با حضور رییس اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

 

در این برنامه که همراه با مراسم صبحگاه در مدرسه معلمان کیاسر برگزارشد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه در جمع دانش آموزان و همکاران، ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:« دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است. هرملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست. هرملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست.»گفتند: از آنجاییکه مکر ها، دسیسه ها و حمله های دشمنان از صدر اسلام تا کنون برای مسلمانان و خصوصا و در این برهه از زمان برای کشور اسلامی و انقلابی ایران همواره بوده است؛  این امر لزوم آمادگی ما را جهت دفاع در برابر حملات مختلف دشمنان دوچندان می کند.

 

ایشان همچنین در ابتدای سخنان خویش بیاناتی در مورد ماه محرم، اهداف قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر داشتند.

 

gpic89_7

gpic89_2

gpic89_4

gpic89_5

gpic89_6

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.