پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در روستای کوات و پشرت+تصاویر

مردم جنوبی ترین نقطه استان مازندران در روستای کوات با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خویش به انقلاب اسلامی ایران را ثابت کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از کارمند شمال، حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و با گذشت بیش از ۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران نشان از ریشه دواندن انقلاب اسلامی در بین نسل سوم و چهارم انقلاب دارد.

 

انقلاب اسلامی ایران که فرهنگی ترین انقلاب جهان است، با هدف ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در ایران به رهبری امام راحل شکل گرفت و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال صدور به اقصی نقاط جهان است.

 

مردم ایران هر ساله به یمن برکت پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن با حضور در خیابان ها ضمن خرسندی از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بر حمایت از این فرهنگ ناب محمدی تاکید دارند.

 

حضور میلیونی مردم در شهرهای کشور و نیز به تبع آن حضور پرمهر مردم در روستاهای نشان از عظمت و ریشه دواندن انقلاب در بین مردم دارد.

 

مردم در ۲۲ بهمن بدون توجه به مشکلات و نارسایی‌ها ارادت خویش به انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهند و از عملکرد نظام اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

 

تصاویری از روستای محروم کوات و پشرت نشان می دهد که مردم این منطقه با وجود مشکلات و نارسایی‌های که دارند احترام به نظام برخواسته از فرهنگ ناب عاشورایی را وظیفه خویش می‌دانند.

 

peshert

 

حجت الاسلام سید ابوالقاسم ساجدی فر در جمع راهپیمایان مردم روستای کوات با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۲ بهمن یکی از روزهای با ارزش نظام اسلامی ایران است.

 

وی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران در سال ۵۷ با همه توان از عظمت ایران اسلامی دفاع کردند و این انقلاب با وجود گذشت بیش از ۳۷ سال همچنان مورد وثوق مردم است.

 

خطیب منطقه چهاردانگه مازندران اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با وجود رنج‌ها و مرارت‌های که در طول انقلاب متحمل شدند دست از همراهی نظام نکشیدند و به یاری نظام اسلامی ایران شتافتند.

 

وی با اعلام اینکه مردم محروم چهاردانگه نیز در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور پررنگ و پرمهر داشتند، بیان داشت: تقدیم شهیدان گلگون کفن از این منطقه به اسلام نشان از علاقمندی آنها به ایران اسلامی دارد.

 

kevat

 

ساجدی فر با اشاره به محرومیت‌ها و مشکلاتی که در منطقه چهاردانگه مازندران وجود دارد، افزود: این مردم با وجود مشکلات و نارسایی‌های که در منطقه وجود دارد در کنار نظام ایستادگی کردند و حرف واول و آخر آنها حمایت از نظام اسلامی ایران و رهبری مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای است.

 

وی با بیان اینکه مردم منطقه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در برابر مشکلات و نارسایی‌ها سر تعظیم فرود نمی‌آورند، گفت: به دلیل تاسی انقلاب اسلامی ایران از اسلام ناب محمدی مردم این منطقه و اقصی نقاط جهان در زمان اعلام نیاز نظام رنج ها و مرارت‌ها را پشت سر می گذارند.

 

این سخنران با بیان اینکه ممکن است این حضور شما در هوای سرد انعکاس رسانه‌ای نداشته باشد، افزود: مهم ایمان واعتقاد شما به اسلام و نظام اسلامی است که بسیار ارزشمند است.

 

در پایان قطنامه سراسری ۲۲ بهمن در روستای کوات چهاردانگه مازندران توسط دهیار این روستا قرائت شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.