پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۹۵ در منطقه چهاردانگه

مراسم افتتاحیه طرح «غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان»درتابستان ۹۵، روز سه شنبه ۸تیرماه۱۳۹۵ همزمان با سراسر استان، با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه و شهر کیاسر در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهر برگزارشد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم افتتاحیه طرح «غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان»درتابستان ۹۵، روز سه شنبه ۸تیرماه۱۳۹۵ همزمان با سراسر استان، با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه و شهر کیاسر در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهر برگزار شد.

سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه، در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین، ایام عزاداری شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) را تسلیت گفت.

سعیدی، در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو برای اوقات فراغت تابستان ۹۵ برای دانش آموزان  گفت: اوقات فراغت از ساعات ارزشمند عمر انسان و بی توجهی نسبت به آن عامل بروز آسیب ها و انحرافات است.

وی افزود: اوقات فراغت نوجوانان باید طوری برنامه ریزی شود که هم سازندگی و هم حذف عوامل مزاحم را به دنبال داشته باشد و اگر برنامه ریزی درستی انجام نگیرد زمینه انحرافات برای نوجوان فراهم می شود.

سعیدی در ادامه گفت: اوقات فراغت را می توان با برنامه های عبادی، علمی و آموزشی، اجتماعی و تفریحی مطلوب ساخت.

سپس خانم قنبر نژاد، مدیر کانون به تشریح برنامه های کانون، برای طرح غنی سازی اوقات فراغت پرداخت.

 

این مراسم با اجرای برنامه هایی ازقبیل قرائت قرآن، شعر، سرود، مقاله و دکلمه و… توسط دانش آموزان پایان یافت. 

 

۱۱۱mm-2

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.