پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مانور آتش نشانی در شهر کیاسر

0

 

 شهردار کیاسر گفت: این مانور به مناسبت هفت مهر ماه روز ملی آتش نشانی  با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری کیاسر خلیل انتظاری صبح امروز در مراسم رژه روز ایمنی و آتش نشانی با گراميداشت هفتم مهر كه جمعي از ماموران آتش نشاني هنگام انجام وظيقه در پالايشگاه نفت آبادان از سوي رژيم بعث عراق مورد حمله قرار گرفته و به مقام رفيع شهادت رسيدند اين روز را به همه آتش نشانان تبريك گفت.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه عملیات‌ها در آمادگی نیروهای آتش‌نشانی تاثیر مهمی دارد، افزود: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی و مرور تمرینات برای نیروهای آتش‌نشانی کیاسر است.

 

شهردارکیاسر با بیان اینکه واحد آتش‌نشانی شهرداری  کیاسر دارای 2 نفر نیرو است، گفت:  در حال حاضر دو ماشین اطفای حریق به منطقه چهاردانگه در زمان وقوع آتش سوزی خدمات رسانی می کنند که این میزان امکانات جوابگوی نیاز منطقه نمی باشد

 

انتظاری با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی شهرداری کیاسر در تمام ساعات آماده خدمت به مردم است، یادآور شد: از مردم تقاضا داریم در صورت وقوع حادثه در سریع‌ترین زمان ضمن تماس با 125 ما را باخبر کنند تا بتوانیم شدت حوادث را کاهش دهیم.

 

وی با بیان خطرات این شغل یادآور شد: آتش‌نشانی شغلی مقدس است که در آن برای نجات مردم باید از جان خود گذشت.

 

در پایان این مراسم از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، بهداشت و واحد اتش نشانی شهرداری کیاسر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

atash 1 atash 2 atash 3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.