پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری سومین همایش فناوری‌های نوین دریایی به میزبانی نوشهر

0

با اشاره به به نقش مهم و سازنده مدیریت دانش در ارتقاء سطح کیفی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به تعریفی که مدیریت دانش در تبدیل دانش پنهان به دانش آشکار دارد هدف اصلی پویایی مدیریت دانش و گردآوری دانش های پنهان در نیروهای مسلح به منظور تصمیم گیری راهبردی است.

وی افزود: باید با استفاده از دانش های موجود در سازمان آینده نگری کرد و تصمیمات راهبردی در سطح کلان نیروهای مسلح به ویژه ارتش و به صورت خاص نیروی دریایی راهبردی ارتش گرفت.

استاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان این که مدیریت دانش موجب تصمیم گیری های مناسب می شود تصریح کرد: مدیریت دانش به آموزش پویا به ویژه در بزرگترین دانشگاه دریایی خاورمیانه کمک می کند.

مطلبی با اشاره به کمک مدیریت دانش به رفع  مشکلات  گفت: هر سازمانی مشکلات خاص خود را دارد و همه تلاش این دانشگاه  این است که با کمک مدیریت دانش بر مشکلات پیش روی بیش از پیش پیروز شود.

وی با اشاره به  این که  یکی از اهداف مدیریت دانش انتقال تجربه است تاکید کرد: این مدیریت باید بتواند آن چه که در ذهن اندیشمندان است را روی کاغذ پیاده کند.

استاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با مثبت ارزیابی کردن وضعیت علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر ابراز کرد: به لحاظ علمی حرکت روبه جلو در این دانشگاه از سال ها قبل بوده است اما اکنون با برنامه ریزی های مدون شتاب بیشتری یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سه همایش بزرگ علمی فناوری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد و باید گفت  حرکت رو به جلو  محسوس است.

 مطلبی اظهار کرد: در زمینه تعداد اعضای هیات علمی ظرف دو سال گذشته بیش از 44 نفر به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر اضافه شده است که رشد بی نظیری نسبت به گذشته را نشان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.