پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری دومین جلسه طرح اوقات فراغت در کیاسر

از سوی نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر دومین جلسه طرح اوقات فراغت با حضور سرپرست نمایندگی، روحانیون و رابطین در دفتر نمایندگی برگزار شد

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، محمد رضا ابراهیمی روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۳ از برگزاری دومین جلسه طرح اوقات فراغت با حضور سرپرست نمایندگی، دبیر طرح، روحانیون و رابطین در دفتر نمایندگی خبر داد.

 

در این جلسه حجت‌الاسلام نوری راد ضمن عرض خیر مقدم گفت: تبیین اصول اعتقادی به زبان نوجوانان و جوانان و ارائه راه کارهای نوین در زمینه تبلیغ دینی  اولویت مهم در کلاس های طرح اوقات فراغت می باشد.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر با تصریح بر اینکه در کلاس‌های اوقات فراغت کیاسر برنامه‌های جانبی نیز برای دانش‌آموزان برگزار شود، ادامه داد: برنامه‌های اردویی، مسابقات و تمرین‌های ورزشی در سالن‌های ورزش و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان مانند ضیافت افطاری، اجرای برنامه های پرورشی از جمله برنامه‌های جانبی باشد.

 

در ادامه محمد رضا ابراهیمی دبیر طرح اوقات فراغت تصریح کرد: مجریان طرح نباید فقط به فکر رفع تکلیف باشند، بلکه باید تکلیف خود را به بهترین روش انجام دهند که بازدهی خوبی داشته باشد. لذا باید به کیفیت طرح و برنامه ها توجه شود و اینکه در پایان چه بازدهی مثبتی داشته است.

 

در پايان هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادت خود را در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و تفریحی در کلاس های طرح اوقات فراغت بیان کردند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.