پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه مدیران مدارس منطقه چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در راستای توجیه و تدوین و پیگیری فعالیت های در حال اجرای مدارس منطقه جلسه فصلی مدیران مدارس با معاونین و کارشناسان اداره، در 7 دی ماه 96 برگزار شد.

حامد خلیلی،معاون آموزشی اداره، دراین جلسه ضمن تبریک هفته سوادآموزی به کسب رتبه عالی در پروژه مهر  96 اشاره کرده وکسب رتبه دوم استان و بیست و سوم کشور در امتحانات نهایی خرداد95 را نتیجه تلاش تمامی همکاران و مدیران دلسوز منطقه دانسته و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کردند.

وی در آستانه سالگرد 9 دی گفت: نهم دی ماه 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردم شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تدوین شود.

نقی شریعت نژاد، معاون پشتیبانی اداره نیز با اشاره به رعایت قوانین و مقررات، مدیران را به جذب منابع جدید مالی از طریق خیرین تشویق کردند.

در این جلسه 4 نفر از مدیران مدارس به نمایندگی از مدیران مقاطع مختلف تحصیلی به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

در ادامه، معاونین اداره ضمن پاسخگویی به سوالات مدیران مدارس، طی گفتگویی دوجانبه، به بررسی چالش های پیش رو و راهکار برای رفع مشکلات پرداختند.

.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.