پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه جامعه روحانیت بخش چهاردانگه + تصاویر

جلسه جامعه روحانیت بخش چهاردانگه با حضور سرپرست نمایندگی ، رییس و دبیر جامعه روحانیت در حسینیه چهاردانگه ایهای ساری برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی  نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، محمدرضا ابراهیمی روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری از برگزاری جلسه جامعه روحانیت منطقه چهاردانگه با حضور  حجت الاسلام  نوری راد سرپرست نمایندگی ، رییس و دبیر  جامعه روحانیت در حسینیه چهاردانگه ایها خبر داد.

 

در این جلسه حجت الاسلام نوری راد ضمن عرض تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه گفت: ما در زمان حساس تاریخ قرار  داریم.در عصر نفی دین وارزشهای انسانی و اخلاقی باید برای نشر و ترویج اسلام ناب  و گفتمان امام و رهبری در جامعه تلاش جهادی داشته باشیم.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه افزود: با توجه به اینکه بعضی از گروهها و جناحهای سیاسی خواهان انقلاب اسلامی همراه با اسلام رحمانی  هستند ما  باید  همانگونه که رهبری فرمودند اسلام ناب  و انقلاب اسلامی  که در آن هیهات من الذله و مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی و زیر بار ذلت مستکبرین نرفتن وجود دارد برویم و این تفکر و اندیشه را تبلیغ و نشر دهیم .

 

Copy of IMG_0395-7061 Copy of IMG_0390-2543 Copy of IMG_0394-3557

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.