پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه به مناسبت هفته بصیرت در دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه

حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفترشان به مناسبت هفته بصیرت میزبان فرمانده سپاه شهرستان ساری، بخشدار، فرمانده بسیج و مسئولین بخش چهاردانگه بود.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری امام جمعه بخش چهاردانگه در دفترشان به مناسبت هفته بصیرت میزبان فرمانده سپاه شهرستان ساری، بخشدار، فرمانده بسیج و مسئولین بخش چهاردانگه بود.

 

در این دیدار، ابتدا سروان کردان، فرمانده سپاه بخش چهاردانگه، ضمن گزارش کوتاهی از وضعیت و عملکرد بسیج بخش از هم کاری متقابل نهادها با بسیج چهاردانگه در پی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  تقدیر و تشکر  کرد.

در این دیدار امام جمعه بخش چهاردانگه ضمن بیان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند:« بسیج لشگر مخلص خداس» به تعریف انسان مخلص و شاخص های آن پرداختند؛ سپاسگذار نعمت الهی ، راستگویی ، وفای به عهد ، امانتداری

 

ایشان پیرامون اخلاص که در بسیجی واقعی متبلور است افزود:اخلاص بسیجی، ایجاب می کند بابت خدمتی که برای نظام اسلامی انجام می دهد انتظار اجر و پاداش از کسی نداشته باشد، همانند پیمبران الهی که با خدایشان پیمان بستند.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری در ادامه افزود: فرماندهان سپاه در انتخاب مدیران بسیجی دقت داشته باشند که شاخصه های بسیجی واقعی ( انسان مخلص ) را دارا باشد و نگاهشان به اهداف بسیج کیفی باشد نه آماری.

 

دستگاههای اجرایی خصوصاً ناحیه مقاومت بسیج نباید سیاست آماری پیش رو داشته باشند که این موضوع در دراز مدت به اهداف نظام ، آسیب وارد خواهد نمود که شاید در برخی مواقع جای جبران خسارت نباشد.

حجت الاسلام تیموری در مورد حادثه بزرگ ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی تجلی وحدت مردم ایران و  تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب بود.

در انتهای دیدار، سرهنگ خادم، فرماندهی محترم سپاه ساری، درمورد هفته بصیرت نکاتی بیان داشتند و از مدیرانی که در امر رزمایش همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد. همچنین در انتها از مدیرانی که در امر رزمایش بزرگ رزم در جنگل گردان بیت المقدس  همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.