پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای دانش آموزی منطقه چهاردانگه

انتخابات هیأت رییسه شورای دانش آموزی منطقه چهاردانگه، با حضور رؤسای شورای دانش آموزی مدارس و مسئولین آموزش و پرورش منطقه در ۱۶ آذر ۱۳۹۵ برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه مجمع رؤسای شورای دانش آموزی مدارس منطقه، با دستور کار انتخاب هیأت رییسه شورای دانش آموزی منطقه و نمایندگان شرکت در انتخابات مجلس دانش آموزی استان، با حضور رؤسای شورای دانش آموزی مدارس و مسئولین آموزش و پرورش منطقه در ۱۶ آذر ۱۳۹۵ برگزار شد.

 

مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، در این جلسه با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) که فرمودند:«با ارزش ترین علم، علمی است که از اعضا و جوارح انسان بروز نماید و بدترین علم، علمی است که فقط به زبان باشد.» به دانش آموزن گفت: باید سعی نماییم به داشته ها و آنچه که فرا گرفته ایم عمل نماییم.

 

وی ادراه نظام تعلیم و تربیت را بر اساس خرد جمعی دانست و افزود: در قانون برای مدیریت مدرسه ارکانی تعریف شد که در آن شورای دانش آموزی نقش مؤثری در اداره مدرسه به عهده دارد.

 

مسعودیان زاده افزود: شورای دانش آموزی باید مشاوران تأثیر گذار آموزش و پرورش باشند؛ یقینا مشورت دانش آموز با مسئولین مدرسه می تواند تعلیم و تربیت را به مطالبات دانش آموزان نزدیکترکند که در نتیجه آموزش بهتری صورت می پذیرد.

 

سپس کاندیدهای نمایندگان رؤسای شورای دانش آموزی به بیان اهداف و برنامه های خود پرداختند و انتخابات در فضایی سالم برگزار شد که منتخبین به شرح ذیل می باشند:   

نماینده پسران:موسی خبیر (ازدبیرستان المهدی(عج)

 

نماینده دختران:ساجده بلوکی(از دبیرستان زینبیه)

 

۱

 

۴

 

 

۳

 

۲

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.