پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس منطقه چهاردانگه

انتخابات انجمن اولیا و مربیان، هماهنگ با سراسر استان، در مدارس منطقه برگزار شد و ۲۸ کارگروه انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه ، فعالیت خود را آغاز نمودند.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی و آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه، هماهنگ با سراسر استان در روز های ۱۲، ۱۳و ۱۴ مهر ۱۳۹۵ برگزار شد و ۲۸ کارگروه انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه فعالیت خود را آغاز نمودند.

 

مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، در جمع اولیا و مربیان دبیرستان امام حسن مجتبی(ع)، ضمن تسلیت ایام، به فرهنگ عاشورا اشاره نمود و گفت: کل اتفاقات عاشورا درس و عبرت است.

 

مسعودیان زاده، فرهنگ عاشورا را فرهنگ متابعت و احساس مسئولیت، جهاد و شهادت، ایمان و معرفت، تعهد و ولایت پذیری، امربه معروف و نهی از منکر و ایثار و گذشت مردان و زنان دانست و گفت: شناخت و پیروی از فرهنگ عاشورا، جوامع مسلمین را از دسیسه ها ی دشمنان در امان می دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشکر از اولیا ی خانه و مدرسه، به بخشی از سیاست های وزارت متبوع اشاره نمود و گفت: مشارکت اولیا در اداره ی مدرسه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و درک متقابل از وظایف، احساس مسئولیت در قبال دانش آموز، تعامل و همدلی با مدرسه لازمه است.

 

1 نظر
  1. شهروند می گوید

    بنده یکی از کاربران سایت چهاردانگه نیوز می باشم. اینجانب برای کار صنفی چند بار به دفتر اصناف شهر کیاسر مراجعه کردم ولی این دفتر حدود دو ماه است متولی ندارد و همواره واحدهای صنفی برای انجام کارهای صنفی با مشکل عدیده مواجه هستند و تنها اصناف اتاقی را در شهر کیاسر برای واحد صنفی اختصاص داده است ولی کارمندی در این مجموعه که پاسخگوی مردم باشد وجود ندارد لطفا همین نظر را در سایت خودتان به عنوان خبر اصلی انتشار دهید تا شاید مشکلات مردم برطرف شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.