پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد در چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،افتتاحیه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز، 15 اسفند 1395 در سالن همایش آموزش و پرورش منطقه، برگزار شد.

خلیلی، معاون آموزشی اداره، در این مراسم که با حضور دانش آموزان، اولیا و مسئولین آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، در باب اهداف جشنواره و چگونگی اجرای آن در منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نوآوری و خلاقیت، بالا بردن سطح کیفی فیلم های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی و ایجاد فرصت مناسب برای فیلم سازان، کارگردانان و نویسندگان، در تولید اینگونه فیلم ها با هدف توسعه فرهنگ در مدارس می باشد.

معاون آموزشی اداره افزود: فیلم های جشنواره مختص دانش آموزان نیست؛ بلکه خانواده ها نیز می توانند از این موقعیت برای دیدن فیلم ها استفاده کنند و همچنین از حال و هوای فیلم های جشنواره آگاهی پیدا کنند.

خلیلی اظهار داشت، بیش از 69 حلقه فیلم، از امروز به مدت یک هفته، در سالن همایش آموزش و پرورش منطقه، برای دانش آموزان، اولیا و همکاران به صورت رایگان به اکران در خواهد آمد همچنین فرصتی فراهم خواهد شد تا بخشی از فیلم ها در شبانه روزی ها و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه به نمایش گذاشته شوند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم برای دانش آموزان، مسابقه ای از محتوای فیلم های نمایش داده شده، طراحی و اجرا و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.