پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در چهاردانگه

سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه خبر داد: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای منطقه چهاردانگه،در هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور در 26 مهرماه 1393 با هدف تعالی، نشاط و انس و احساس تعلق دانش آموز به مدرسه در دبیرستان المهدی(عج) منطقه برگزار گردید.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه خبر داد: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای منطقه چهاردانگه،در هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور در 26 مهرماه 1393 با هدف تعالی، نشاط و انس و احساس تعلق دانش آموز به مدرسه در دبیرستان المهدی(عج) منطقه برگزار گردید.

 

در این مراسم، هاشمی ( کارشناس تربیت بدنی و سلامت ) در جمع دانش آموزان و همکاران ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، گفت: ورزش یکی از زیر مجموعه های  تعلیم و تربیت است و ورزش دراسلام، وسیله ای برای سالم زیستن، قوی بودن، بهتر عبادت کردن و خدمت بهینه به خلق است؛ نه جمع کردن مال و ثروت، شهرت و کسب وجهه و شهرت.

 

در ادامه برنامه مسابقه «دوی استقامت» بین دانش آموزان دبیرستان مذکور با شرکت 25 نفر شرکت کننده برگزار و به نفر ات برتر جوایزی اهداء شد.

 

varzesh-4

varzesh-1

varzesh-2

varzesh-3

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.